Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-06@22:09:32 GMT

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۷۱۹۴

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


مراسم تکریم مدیرکل پیشین حراست سازمان میراث‌فرهنگی و معارفه مدیرکل جدید ۲۸ فروردین در حاشیه نشست معاون رئیس‌جمهوری با معاونان، مشاوران و مدیران‌کل ستادی و استانی برگزار شد.

به‌گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور در این جلسه گفت: «مجموعه قوانین و دستورالعمل‌های حراست به‌عنوان قانون در سال۶۸ با هدف کمک به مدیران دستگاه‌ها برای اجرای هرچهبهتر برنامه‌ها تصویب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشارهبه اینکه که مجموعه حراست درحقیقت چشمان بیدار جامعه است گفت: «حراست برای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هم که سازمانی با مأموریت‌های گسترده و ویژگی‌های خاص خودش است نقش مهمی ایفا می‌کند.»

خانی، ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، درزمینه برنامه‌های مربوط به اداره‌کل حراست و انتخاب عباس رنجی به‌عنوان مدیرکل حراست میراث‌فرهنگی گفت: «سایت سازمان میراث‌فرهنگی به‌نحو خوبی منشور حراست و اهداف آنرا تشریح کرده است. اگر همه عزیزان دست به دستهم دهند با کمک حراست می‌توانند نقش اساسی در تحقق برنامه‌ها و اهداف کلان کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا کنند.»

زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ضمن تشکر از تلاش‌ محمدجواد عباباف، مدیرکل پیشین حراست این سازمان در دوره فعالیتش، گفت: «در مجموعه سازمان تلاش خوبی برای افزایش بهره‌وری وجود دارد. با سابقه خوبی که از عباس رنجی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سراغ داریم، می‌توان گفت که حضور او کمک بزرگی به سازمان برای رسیدن به اهداف کلانش می‌کند و همه ما از هرآنچه دوستانمان در حوزه حراست درقالب مشاهده‌هایشان ارائه می‌کنند تبعیت خواهیم کرد.»

معاون رئیس‌جمهوری افزود: «برایند عملکرد ما و سایر دستگاه‌ها باید گامی در مسیر حفاظت و صیانت از انقلاب و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و آرزو می‌کنیم که این نام مقدس در نقشه جغرافیای جهان روزبه‌روز مقتدرتر و درخشان‌تر مطرح شود.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از تمام مدیران خواست تا نهایت همکاریرا با اداره‌کل حراست سازمان میراث‌فرهنگی و عباس رنجی، مدیرکل جدید این نهاد، به‌عمل آورند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، به کوشش‌ علاقمندان میراث نیاکان منطقه و پیگیری‌های سازمان مردم نهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی سخت سر شهرستان رامسر  و انجام مراحل اداری توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، اولین اثر ارزشمند فرهنگی، تاریخی و مذهبی جواهرده در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

"مسجد سکینه آباجی" واقع در ضلع جنوب غربی میدان تاریخی ییلاق جواهرده، در مرداد سال ۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی، ثبت نهایی شد و در آذر ماه، از سوی وزیر محترم میراث فرهنگی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد. و تابلوی ثبتی آن نیز در روز‌های آینده نصب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است