Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع>سپاه و بسیج - همشهری آنلاین:
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش، تاکید کرد: توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی تولید تجهیزات و سخت افزارهای دفاعی توسط نیروهای مومن و جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش دفتر دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در این پیام با تبریک روز ارتش به فرماندهان و پرسنل ارتش، افزود: بی شک نام‌ گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی از جمله ابتکارات و دور اندیشی های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بوده است، که علاوه بر آنکه مبین اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از کشور است به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی به این بخش از نیروهای مسلح در اذهان عموم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر صفوی در بخشی از این پیام بااشاره به اقدامات نیروهای مسلح در ارتقاء آمادگی های دفاعی و تقویت توان بازدارندگی در برابر دشمنان، تاکید کرده است: به رغم تمام ناآرامی ها و ناامنی های منطقه که ناشی از تولید بحران توسط نیروهای فرا منطقه ای و سیاست افزایش تنش و درگیری در منطقه است،عملکرد نیروهای مسلح در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران در سطح فراتر از انتظار قرار دارد و این موضوع حکایت از آن دارد که بمانند سابقه هشت سال دفاع مقدس هر جا که نیروهای انقلابی و اثر گذار در وفاق و وحدت در برابر دشمن صف واحد کشیده اند آنجا پیروزی از آن جبهه حق بوده است و امروز توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار و مجاهدت و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

در این پیام تاکید شده است: از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی اتحاد مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده موجبات گسترش آمادگی های دفاعی کشور را نیز فراهم آورده است.

سرلشکر صفوی در ادامه این پیام با اشاره به ضرورت تجهیز نیروهای مسلح به سامانه های دفاعی و امنیتی گفت: توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش بومی تولید تجهیزات و سخت افزارهای دفاعی توسط نیروهای مومن و جوانان اثر گذار این مرز و بوم است و پیروزی های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران نشان داد که تنها نیروهای مسلح قدرتمند می توانند از مرزهای جمهوری ایران در برابر هرگونه تهدیدی صیانت نمایند و توان بازدارندگی نیروهای مسلح مانند سدی محکم در برابر فکر هرگونه تهدید و تجاوزی قراردارد.

در این پیام تاکید شده است:امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش و سپاه است.
وی در پایان با اشاره به ضرورت بهره برداری از فضای امن ایجاد شده توسط نیروهای مسلح گفت:بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح حضور نیروهای بسیجی و پیوستگی ملت با نیروهای مسلح است.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است