Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@07:37:36 GMT

دانلود فول آلبوم پرويز ياحقي - دانلود رايگان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۹۶۰۳

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (دانلود آهنگ)
دانلود فول آلبوم پرويز ياحقي





پرويز ياحقي آهنگساز و موسيقيدان ايراني و نوازنده ويولن بود. استاد پرويز ياحقي از کودکي نزد دايي خود حسين ياحقي زندگي ميکرد و موسيقي را نزد او آموخت.

او از کودکي با هنرمندان نامداري نظير ابوالحسن صبا، مرتضي محجوبي، و علي‌ اکبر شهنازي آشنا شد و مدتي نزد ابوالحسن صبا موسيقي آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد پرويز ياحقي را ميتوان به جرات آهنگسازي توانمند دانست عليرغم اين که او بيشتر حرفه نوازندگي را دوست داشت آهنگسازي کامل بود علت شهرت وي جدا از سبک خاص نوازندگي، سبک آهنگسازي وي بود به طوري که اکثر اهنگ هاي ايشان جاودانه شدند.

در اين مطلب مجموعه آثار استاد پرويز ياحقي را براي شما آماده کرده ايم.

علاوه بر مجموعه آهنگ ها به صورت يکجا، يک قطعه موسيقي بصورت جداگانه، براي نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. به اين ترتيب قبل از دانلود کل مجموعه ميتوانيد يکي از آهنگ هاي آن را گوش کنيد و اگر مورد پسند شما بود کل مجموعه آهنگ ها را به صورت يکجا دانلود کنيد.








فول آلبوم پرويز ياحقي را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 168 مگابايت)

دانلود نمونه يکي از آهنگ ها (حجم 9.3 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/01/28

ساير آهنگ ها

مشخصات:
● تعداد : 24 فايل صوتي
● زمان : 3 ساعت 54 دقيقه
● فرمت : MP3
● کيفيت : 128 کيلوبيت
● قابل پخش در : کامپيوتر، موبايل، پخش ماشين، و ساير دستگاه هاي پخش آهنگ





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری یک کنسرت ویژه نوروزی در سن پترزبورگ

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته‌شده کشورمان ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود به برگزاری کنسرت ویژه نوروز در تالار مارینسکی شهر سن پترزبورگ اشاره کرد و به خبرنگار مهر گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام‌گرفته، روز جمعه سوم فروردین کنسرت ویژه نوروزی به آهنگسازی و رهبری ارکستر بنده در تالار مارینسکی به عنوان یکی از مشهورترین تالارهای اجرای موسیقی با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح و سه هنرمند ایرانی پیش روی مخاطبان قرار داده می شود.

وی درباره شرایط برگزاری این کنسرت توضیح داد: برای خودم و کشورم احساس افتخار می کنم که می توانیم برگزارکننده یک کنسرت در شهر سن پترزبورگ باشیم. البته فکر میکنم هر کسی که با موسیقی کلاسیک اشنایی اندکی داشته باشد می‌داند آرزوی هر موسیقیدان و موسیقی دوستی این است که روزی از سالن مارینسکی که محل کار بزرگان جهان مانند بورودین، چایکفسکی، کورساکف، راخمانینوف، پروکوفیف، و صداها آهنگساز بزرگ جهان بوده دیدن کند؛ چه برسد به اینکه آثاری از خود را در این مجموعه رهبری کند. البته این کنسرت برای دومین بار است که به زبان فارسی در سن پترزبورگ اجرا می شود و اطمینان دارم انعکاس جهانی آن هم برای چهره هنری ایران عزیز بسیار مهم خواهد بود.

این آهنگساز و رهبر ارکستر با اشاره به ویژگی‌های مجموعه موسیقایی مارینسکی که به گفته وی در سطوح بین‌المللی یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های موسیقایی دنیا است، گفت: قدمت طولانی، بهره‌مندی از رهبران ارکستر و آهنگسازان شناخته شده دنیای موسیقی، میزبانی از طیف گسترده مخاطبان با دارا بودم سه تالار بزرگ اجرای موسیقی از جمله نکاتی است که می‌توان درباره ویژگی های این مجموعه به آن اشاره داشت. این در حالی است که رهبرارکستر و مدیر اصلی این مجموعه هنرمندی به نام والری گرگیف است که یکی از مهم ترین و مطرح ترین هنرمندان این عرصه محسوب می شود. برای من هم افتخار بزرگی است که پس از افتخاری که با دستیاری هربرت فون کارایان در دهه های گذشته داشتم می توانم در این سال‌ها کنار یکی از بهترین های موسیقی کلاسیک دنیا فعالیت‌هایی را انجام دهم. در واقع این سومین فصل همکاری من با اپرای مارینسکی و شانزدهمین کنسرتم به عنوان رهبرارکستر «دائم مهمان» خواهد بود.

وی درباره عبارت رهبر ارکستر «دایم مهمان» توضیح داد: اکثر ارکسترهای مهم جهان یک مدیر هنری دارند و یک رهبر دایم مهمان، مدیر هنری هم مسؤولیت کل برنامه‌های اجراشده را به عهده دارد و خود بین ۸ تا ۱۰ کنسرت را رهبری می‌کند، رهبر مهمان دایم هم هنرمندی است که برای او تعداد مشخصی کنسرت در نظر می گیرند. البته برای من حدود ۱۲ کنسرت در هر فصل هنری در نظر گرفته شده که من به جهت فعالیت‌های دیگرم از جمله همکاری با ۶ ارکستر سمفونیک چینی در این فصل هنری فقط می توانم ۸ کنسرت را رهبری کنم.

رهبری درباره استفاده از هنرمندان ایرانی برای حضور در کنسرت ویژه نوروز هم بیان کرد: همیشه سعی داشته‌ام در صورت امکان از سولیست‌های با استعداد ایرانی حمایت کرده و استفاده کنم؛ در این چارچوب رضا فکری برای دومین بار در این تالار حضور پیدا کرده و در خوانش بخش هایی از اثر «چنین گفت زرتشت» همراه ارکستر است. این در حالی است که امین غفاری دیگرنوازنده شناخته شده ویولن هم برای اولین بار قطعه «نوحه خوان» را برای ویولن و ارکستر اجرا خواهند کرد.

وی درباره همکاری‌اش با ارکسترهای کشور چین گفت: کشور چین حدود ۲۲ ارکستر سمفونیک رسمی دولتی دارد که من با ۶ ارکستر بسیار خوب آنها همکاری دارم. خوشبختانه سطح ارکستر های چین بسیاربسیار بالا است و باید در یک کلمه بگویم که موسیقی در چین روی خط سبقت بوده و با وجود پیشینه‌ای کوتاه در این زمینه، از خیلی از کشورهای مهم جهان پیشی گرفته است.

علی رهبری از جمله هنرمندان فعال عرصه موسیقی کلاسیک است که طی سال‌های اخیر در حوزه های آهنگسازی و رهبری ارکستر فعالیت های متعددی را انجام داده است.

فارغ التخصیل هنرستان عالی موسیقی ملی و آکادمی موسیقی و هنرهای زیبای شهر وین، رییس هنرستان عالی موسیقی ملی و کنسرواتوار تهران، برنده مدال طلا در مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه، برنده مدال نقره برای ایران در مسابقات جهانی رهبری ارکستر در سوییس، مدیریت هنری و رهبری ارکسترسمفونیک تهران، حضور در مجموعه‌ها و ارکسترهای مختلف شهرها و کشورهای مختلف دنیا از جمله وین، زالسبورگ، برلین، لندن، امستردام، بروکسل، تورنتو، توکیو، مکزیک، چک، بلگراد، بروکسل و تولید چندین آلبوم مختلف از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

کد خبر 6056281 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 
  • ساری آقجیک یا دامن کشان با صدای آراز داره منتشر شد
  • «ساری آقجیک» با صدای «آراز داره» منتشر شد
  • بشنوید/ بازخوانی قطعه «دامن‌کشان» در آستانه نوروز
  • تک‌آهنگ «ساری آقجیک» پیش روی مخاطبان قرار گرفت
  • جنجال دوباره صداوسیما در برنامه زنده؛ پخش آهنگ «هیچکس»
  • ارزان‌ترین هتل‌های ایروان
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت ؛ دانلود کنید | این خواننده با دستمزدش چه کرد؟
  • عباس قادری کیست؟/ لیستی از ترانه و آهنگ های عباس قادری
  • جزییات برگزاری یک کنسرت ویژه نوروزی در سن پترزبورگ