Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:59:05 GMT

برنامه White Noise: بانک صداهاي آرامش بخش - زوم اپ

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۴۴۷۱

خبرگزاري آريا - White Noise اپليکيشني براي گوشي‌هاي اندرويد است که با آن به مجموعه‌اي باکيفيت از صداهاي طبيعت و آرامش بخش دسترسي خواهيد داشت.

موسيقي تأثير فوق‌العاده‌اي در آرامش ذهني دارد. گوش دادن به يک موسيقي راک، شايد لذت‌بخش باشد؛ اما نه‌تنها ذهن را آرام نمي‌کند، بلکه فعاليت‌هاي مغزي و امواج آن را به‌شدت افزايش مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل گوش دادن به يک موسيقي آرام و هارمونيک، امواج آرام و نرمال ذهني را در بر دارد. برخلاف مبحث غم و شادي در موسيقي که مخالفان سرسختي براي نقض نظريه‌ي «گوش دادن به موسيقي شاد انسان را شاد و گوش دادن به موسيقي غمگين انسان را محزون مي‌کند» دارد، اين بحث کاملا مورد پذيرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسيقي‌هاي راک و خشن نيز مي‌دانند که از گوش دادن به اين موسيقي‌ها، هر چيزي که نصيبشان شود، آرامش بخشي از آن نيست. White Noise اپليکيشني استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌اي از صداها و موسيقي‌هاي آرام‌بخش را که اصطلاحا به White Noise معروف هستند، در خود جمع‌آوري کرده است تا اگر بنا بر هر دليلي نياز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتيد، بتوانيد با گوش دادن به آن‌ها اين امر را سرعت ببخشيد.White Noise از صداهاي طبيعت استفاده مي‌کند و اين واقعيت را يادآوري مي‌کند که هر آنچه انسان براي يک زندگي آرام لازم دارد، در طبيعت خدادادي وجود دارد. اگر به صداي طبيعت همچون صداي بارش باران در محيط‌هاي مختلف و‌... علاقه داريد و مي‌خواهيد اين صداها را هميشه و همه جا در کنار خود داشته باشيد، پيشنهاد مي‌کنيم اين اپليکيشن را به هيچ وجه از دست ندهيد. در بخش ديگر برنامه نيز مي‌توانيد اين صداها را به‌طور هم‌زمان پخش کنيد و براي مثال با پخش هم‌زمان صداي بارش باران و صداي آواز پرندگان يک فضاي دلنشين و خاص به وجود بياوريد. White Noise در دو نسخه‌ي پولي و رايگان منتشر شده است که در نسخه‌ي پولي ويژگي‌هايي همچون نبود تبليغات، امکان پخش صدا در پس‌زمينه و همچنين استفاده از صداهاي موجود براي آلارم گوشي قابل دسترس خواهند بود. البته پيشنهاد مي‌کنيم که از ويژگي آلارم برنامه استفاده نکنيد؛ چرا که تجربه نشان داده است شنيدن صداهايي که به‌عنوان زنگ بيدارباش براي گوشي تنظيم مي‌کنيم بعد از مدتي، باعث استرس و نگراني خواهد شد. از همين رو بهتر است صداهاي آرامش‌بخش اين برنامه و همچنين هر صوت ديگري را که به آن علاقه داريد، به‌عنوان زنگ بيدارباش، تماس و‌... قرار ندهيد. براي دانلود اين اپليکيشن مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي زيباي محيط کاربريصداهاي باکيفيت و تميز

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد.

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده تر فی مابین بحث و گفتگو شد.
در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه ها و نهاد ها را به عمل آورد.
همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی،آواز،تصنیف و مناجات خوانی،ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی