Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛مهدیان در آئین بازدید از مناطق سیل زده روستاهای آذربایجان شرقی از آمادگی این بنیاد برای در اختیار قرار دادن زمین و واگذاری تسهیلات مورد نیاز به منظور بازسازی منازل مسکونی تخریب شده ناشی از سیل در آذربایجان شرقی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در سیلاب اخیر دهها خانه مسکونی در روستای استان و به ویژه چنار عجب شیر دچار خسارت شده است، افزود: برخی از مناطق روستایی سیل زده نزدیک حاشیه رودخانه ها خالی از سکنه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن یادآوری کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی خدمات رسان بلافاصله در محل وقوع سیل حاضر و کمک های امداد رسانی را انجام داده و اتاقک های اسکان موقت را به مناطق آسیب دیده اعزام کرده است. مهدیان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن کار نوسازی و پرداخت وام را در تمامی روستاها آغاز کرده است، ادامه داد: افرادی که از تسهیلات نوسازی استفاده نکرده اند، می توانند از تسهیلات بنیاد مسکن در بازسازی و نوسازی استفاده کنند و بنیاد مسکن آماده است تا به صورت رایگان برای خانه هایی که دچار تخریب شده نقشه تهیه کند تا افراد شروع به ساخت واحدهای خود کنند. معاون امور بازسازی و مسکن روستایی به همراه مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با بازدید از مناطق سیل زده روستاهای تبریز، آذرشهر و عجب شیر از نزدیک در خصوص موانع و مشکلات روستاها تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

سیل امروز در شهرستان شبستر هیچ گونه تلفات جانی به دنبال است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود 4 دستگاه خودرو شد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت: علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران از آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند.

جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به چند خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد.

 با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم