Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اصفهان - مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان با اعلام خبر پایان یافتن عملیات نصب تجهیزات کارخانه 5 میلیون تنی گندله سازی سنگان در استان خراسان رضوی اظهار داشت: با اتمام فعالیت های نصب تجهیزات و تزریق گاز به خط لوله انتقال گاز به کارخانه شرایط برای شروع مرحله راه اندازی گرم کارخانه فراهم شده و پس از انجام کنترل های نهایی انشاالله ظرف چند روزآینده مشعل های کوره برای ورود به دوره راه اندازی گرم روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام سبحانی با اعلام خبر پایان یافتن عملیات نصب تجهیزات کارخانه 5 میلیون تنی گندله سازی سنگان در استان خراسان رضوی اظهار داشت: با اتمام فعالیت های نصب تجهیزات و تزریق گاز به خط لوله انتقال گاز به کارخانه که با پیگیری و تلاش مسئولین استان اخیرا انجام گرفت، خوشبختانه شرایط برای شروع مرحله راه اندازی گرم کارخانه فراهم شده و پس از انجام کنترل های نهایی انشاالله ظرف چند روزآینده مشعل های کوره برای ورود به دوره راه اندازی گرم روشن خواهد شد.

سبحانی افزود: احداث این کارخانه در منطقه محروم و مرزی شرق کشور و فقدان زیر ساخت های لازم از جمله گاز و برق و آب محدودیت و مشکلات خاص خود را داشت که اکنون برخی از این مشکلات و محدودیت ها مرتفع شده و امیدواریم با مساعدت و پشتیبانی مسئولین استانی و کشوری، بقیه محدودیت ها نیز مرتفع شود.

وی گفت: با روشن شدن مشعل های کوره کارخانه گندله سازی، عملیات حرارتی شامل خشک کردن نسوزها و گرم کردن تدریجی کوره آغاز و پس از طی این دوره شارژ کنسانتره سنگ آهن به کارخانه و تولید گندله شروع می شود.

سبحانی افزود: با راه اندازی این کارخانه در سال اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولید و اشتغال، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از 1500 نفر در این منطقه محروم مرزی فراهم شده است.

وی گفت: کارخانه دیگری برای تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت سالیانه 5 میلیون تن در سال در همین منطقه در دست احداث است که طبق برنامه بایستی عملیات نصب تجهیزات آن تا پایان سال جاری خاتمه یابد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در رابطه با میزان سرمایه گذاری در پروژه گفت: شرکت فولاد مبارکه از محل منابع خود برای احداث کارخانه گندله سازی سنگان و تامین زیر ساخت ها بالغ بر ١١٥٠ میلیارد تومان هزینه کرده است و تقریبا معادل همین مقدار هم بایستی در کارخانه کنسانتره سرمایه گذاری کند.

46

کلید واژه‌ها : استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه

تین نیوز

ساخت دو کارخانه مشترک میان آلستوم فرانسه و راه آهن مصر در شهر اسکندریه

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، وزیر حمل و نقل مصر از امضای تفاهمنامه مشترک با وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه برای راه اندازی نخستین کارخانه تولید ناوگان ریلی فرانسوی در مصر خبر داد.

به نوشته ریل ژورنال، کامل الوزیر اعلام کرد که بر اساس مصوبه دولت مثر، قرار است از ظرفیت های شرکت آلستوم فرانسه برای ساخت و راه اندازی دو واحد کارخانه تولید ناوگان ریلی در شهر اسکندریه استفاده شود که بیش از ۱۲۰۰ شغل در این مسیر ایجاد خواهد شد.

به گفته کامل الوزیر، نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم به تولید ناوگان ریلی مورد استفاده در خطوط مترو، مونوریل، LRV و قطعات یدکی آنها خواهد پرداخت. کارخانه دوم نیز قرhv است بر تولید تجهیزات قطارهای برقی، سیتسم های علائم و ارتباطات و کابل و پنل های مورد استفاده از تجهیزات الکتریکی قطارهای آلستوم بپردازد.

 کامل الوزیر در جریان سفر خود به فرانسه، قرارداد ساخت خط ۶ مترو قاهره را با آلستوم به امضا رسانده است. همچنین قرار است دستکم، ۲۵ درصد از بودجه ۹۰۰ میلیون دلاری مورد نیاز ساخت خط ۶ مترو قاهره از سوی دولت فرانسه تامین شود. آلستوم در ادامه همکاری خود با راه آهن و وزارت حمل و نقل مصر، قرار است در توسعه خطوط ۱ و ۳ مترو قاهره نیز مشارکت داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی