Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران به مناسبت روز ارتش در میدان اصناف ساریاظهار داشت: نیروهای مختلف زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد، بین‌المللی و مرزهای کشور به درستی و با اقتدار در حال انجام ماموریت‌ها هستند.

وی افزود: امروز حفظ نظام و مقابله با تهدیدات همواره با درایت هوشمندانه فرمانده کل قوا و اطاعت نیروهای مسلح از فرمان ایشان، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح از ارتش به عنوان غیرت، فداکاری و شجاعت نام برد و افزود: اتحاد راسخ نیروهای مسلح در اطاعت از مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در کنار تجهیزات و اداوات پیشرفته نظامی، امنیت و اقتدار امروز ایران را دوچندان کرده است.

استاندار مازندران بیان کرد: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران همکاری و انسجام خوبی دارند.

وی گفت: امروز ارتش نیز در حوادث طبیعی و غیرمترقبه استان همکاری و مشارکت مطلوبی دارد.

امنیت مثال زدنی ایران در منطقه

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ضامن صلح و آرامش هستندگفت: ایجاد صلح و آرامش با گسترش نیروی انسانی و تجهیزات و اداوات نظامی ضرورت هر کشور است.

امیر دریادار دوم عرشه خرداد حکیمی خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرمانده کل قواامروز در کنار آموزش‌های مورد نیاز نیروهای مسلح، ساخت ادوات و تجهیزات نظامی بومی نیز گسترش قابل توجهی کرده است.

وی امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را نشانه درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز امنیت و آرامش ایران قابل قیاس با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو