Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: رهبر معظم انقلاب شعار سال 94 را که دولت، ملت و همدلی نامگذاری کردند، تنها یک شعار نیست بلکه یک پیام و سیاست کلی است که کشور در مسیر همدلی حرکت کند و دشمن را ناامید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازآفتاب ری،جمالی پور در نشستشورای اداری شهرستان ریبا بیان اینکه توسعهبیمارستان فیروزآبادی در حالتکمیل است، گفت:مشکل درمان شهرری بزودی به طور کامل ساماندهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در سه سال گذشتهقدم های بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان، راه، آب و ... در شهرستان ری برداشته شده و بسیاری از معضلاتی که مردم با آن مواجه بودند، برطرف شده است.

زز بااشاره به ظرفیتبزرگ اقتصادی که در این منطقه ایجاد شده است، گفت: در گذشتههرجا که آب و زمین کشاورزی بود اجتماع شکل می گرفتو جامعه گسترش می یافت ودر عصر جدید فرودگاه به عنوان یک شریان مهماین نقش را اجرا می کند.

جمالی پور با بیان اینکهفرودگاه امام خمینی (ره) ظرفیتی بزرگ برای کل استان تهران است، تاکید کرد:همه ما باید کمک بکنیم و برای توسعه این پتانسیل همکاری بیشتری شکل بگیرد و قدم های جدی برداشته شود.

وی تصریح کرد: 30نماینده تهران در مجلس و همچنینشورای برنامه ریزی توسعه استانبرای بررسی و حل مسائل فرودگاه جلسه ای در این مکان تشکیل خواهند داد تا همه نهادها برای پیشرفت و گسترشمناطق اقتصادیمکمل هم باشند و سرعت بیشتری به کار بدهند.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری حرکت کشور را بررسی و ریلاقتصاد را برای توسعه یافتگی کشور مطرح کردند که مسیر مناسب و مهمی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

جمالی پور اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال 94 را که دولت، ملت و همدلی نامگذاری کردند، تنهایک شعار نیست بلکه یک پیام و سیاست کلی است که کشور در مسیر همدلی حرکت کند و دشمن را ناامید کند.

وی اختلافات و تنازعاترا موجب ناامیدی مردم از نظام دانست و تصریح کرد:دشمن با هزاران میلیارد نمی تواند در انقلاب رخنه ای ایجاد کند ولی اینگونه منازعات داخلی راه را برای ورود دشمن هموار می کند.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد:چرا ما داریم کاری می کنیم که دشمن دوباره اجماع بین المللی علیه کشور ما درست کند مگر ما پیرو ولایت فقیه نیستیم این چه رفتاری است؟،کسی که دلسوز رهبر، نظام و شهدا است باید به فکر مصالح عمومی کشور باشد.

جمالی پور با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم تحریم هاناجوانمردانه در حال افزایش بود، اظهار داشت:مسائل دشمن با ما حل نمی شود چون شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر داده ایم و مبتنی بر استقلال حرکت می کنیم.

وی اذعان داشت: امروز روابط بین الملل ما بسیار بهبود یافته است؛ رفتاری که کشورهای دیگر از جملهآذربایجان، عربستان، امارات، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، و ترکیه با ما داشتند اکنون تفاوت کرده است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکهانتقاد منصفانه سازنده است، گفت:رهبر معظم انقلاب نسبت به انسجام ملی تاکید دارند و می فرمایند هم محاسن را بگویید و هم معایب را، لذا نباید از هم ایراد بگیرید و موجب فروپاشی داخلی شوید.چرا مثبت هاگفته نمی شود؟

جمالی پور اضافه کرد:دولت یازدهمبا اینکه در شرایط سخت اقتصادی کشور را به دست گرفت ولیاقدامات مهم و موثری در سه سالانجام داده است که بصورت کامل منعکس نمی شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت قانون در انتخابات پیش رو، خاطر نشان کرد: اطمینان دارم مردم با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق های رای این انتخابات را به جشن ملی تبدیل خواهند کرد وشرایط خوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیرامون اهمیت دیپلماسی فعال انرژی ایران در دولت سیزدهم که منجر به توسعه تجارت انرژی ایران شد؛ افزود: یکی از مهم ترین بخش های دولت که اقدامات مهمی در جهت رفع تحریم ها و خنثی کردن اثرات آن بر اقتصاد ایران داشته است؛ صنعت نفت و گاز بوده است. به پشتوانه این رویکرد کلیدی دولت سیزدهم در زمینه بازطراحی تجارت انرژی ایران، امروز توانستیم که مسیر خنثی سازی تحریم ها را پیش ببریم و نفت خام و گاز طبیعی بیشتری به فروش برسانیم و در این زمینه توانستیم به سطح خوبی از تولید و صادرات نفت خام برسیم و رکوردهای قبلی در زمان تحریم ها نیز بشکنیم و به نوعی رکوردشکنی تاریخی نیز داشته باشیم.

به گفته عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سیاست هایی همچون تولید بار اول و تمرکز توسعه زنجیره ارزش محصولات صنعت نفت از سیاست های اصلی و درستی است که توسط دولت سیزدهم در زنجیره ارزش نفت و گاز به اجرا گذاشته شد. این اقدام علاوه بر اینکه توانست زمینه ساز صادرات خدمات فنی و مهندسی ایرانی به ونزوئلا شود و سهامداری ایران در پالایشگاه های فراسرزمینی را به سرانجام برساند؛ در زمینه نیاز به واردات تجهیزات راهبردی صنعت نفت و گاز ایران نیز کمک چشم گیری کرد و از همین رو علاوه بر کاهش ارزبری از محل رشد صادرات نفت خام ایران به ارزآوری بیشتر برای کشور منجر شد و وابستگی ما را به دیگران کاهش داد. از سوی دیگر، تمرکز بر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور، منجر به تولید محصولات نهایی با ارزش افزوده بالاتر و اشتغال آفرینی برای متخصصان کشور خواهد شد که از اهمیت اساسی برخوردار است.

میرتاج الدینی گفت: در حال حاضر، در بسیاری از زمینه ها مواد اولیه را صادر می کنیم. در حالی که مجبوریم محصولات نهایی ساخته شده از همین مواد اولیه را با قیمت بالایی به کشور وارد کنیم. این شرایط به ضرر کشور است و دولت را از درآمدهای ارزی محروم می کند. اعمال سیاست هایی مانند در نظر گرفتن معافیت های مالیاتی هدفمند از صنایعی که در حوزه تولید محصولات نهایی فعالیت می کنند، می تواند در راستای توسعه زنجیره ارزش محصولات اثرگذار باشد.

میرتاج الدینی تأکید کرد: هدف از تحریم صنایع نفت و گاز کشور این بود که اقتصاد کشور فلج شود. اما با سیاست گذاری های صحیح و اتکا به خود توانستیم به خنثی سازی تحریم ها بپردازیم. در نهایت این سیاست گذاری های درست ما را به رکوردزنی در فروش نفت خام کشور رساند. به نحوی که رشد اقتصادی 5.4 درصدی را تجربه کردیم و فروش نفت کشور را تا حد زیادی به رکورد سال های قبل از تحریم نزدیک کردیم.

دیگر خبرها

  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم