Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش بی‌باک نیوز ، نامزد مستقل میانه‌روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و وزیر اقتصاد سابق فرانسه طی اظهاراتی ضمن تقدیر از نیروهای پلیس فرانسه به خاطر دستگیری دو مظنون بازداشتی اخیر، خواستار اتحاد و تجمیع در برابر تروریسم شد.

«امانوئل ماکرون» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این اتفاقات این موضوع را تداعی می‌کند که تهدید تروریستی در کشور ما همواره در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بود که من طی کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه گذشته‌ام در خصوص مبارزه با تروریسم، بر این موضوع تأکید کردم که باید اقدامات قوی و محکمی از جمله تقویت شیوه‌های اطلاعات داخلی و مبارزه با تروریسم صورت گیرد.

وی افزود: تروریسم تهدیدی است که از چندین سال پیش بر کشور ما سایه افکنده و چالشی است که بیش از هر زمان دیگری به تجمیع و اتحاد نیاز دارد.

منابع قضایی فرانسه امروز از بازداشت دو نفر به ظن تدارک و طرح‌ریزی حمله تروریستی در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این دو نفر شامل دو جوان 23 و 29 ساله هستند که امروز دوشنبه در فاصله 5 روزه باقیمانده تا برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به ظن تدارک حمله‌ای قریب‌الوقوع، در شهر مارسی دستگیر شدند.


منبع: فارس

-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم