Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی سفید رییس ستاد حسن روحانی در استان یزد پس از انتصاب، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا گفت: در حال حاضر در استان یزد، بعضی از احزاب حامی آقای روحانی ستادهای خود را تشکیل داده و درحال فعالیت هستند. حزب اتحاد ملت، ندای ایرانیان و اعتدال و توسعه در کنارحامیان مردمی دکتر روحانی در کنار ستاد مرکزی در حال فعالیت هستند و اولین هدف ما ایجاد شور انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در ستاد مرکزی برنامه‌ها تنظیم شده و در حال تشکیل کمیته‌های مربوط هستیم و امیدواریم تا آخر هفته برنامه ها به شکل نهایی آماده اجرا شود.تا روز پنجشنبه قائم مقام خود را از بین گزینه‌های که بر سر آن‌ها بحث است، تعیین می‌کنم و به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

رییس ستاد روحانی در استاد یزد با تاکید بر اینکه محور اصلی برنامه ستاد ایجاد یک هماهنگی در استان است تصریح کرد: سعی داریم بین ستادهایی که از احزاب در استان تشکیل شده با ستاد مرکزی هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و این اقدام نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

سفید در خاتمه گفت: در درجه دوم انتخاب افراد برای پیشبرد برنامه ها و تفکیک مسوولیت‌ها اهمیت دارد. در هفته گذشته با روحانیون استان نشست داشتیم و سعی می‌کنیم برای انتخاب افراد اصلی از همه اقشار در راس کمیته‌ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! (عکس)
  • راه اندازی معاونت پرورشی در مدارس غیرانتفاعی مرکزی
  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس