Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تفت بر نقش مهم آموزش و پرورش برای آگاهی‌بخش به جامعه به ویژه نسل جوان در رابطه با اهمیت مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد .

به گزارش ایسنا، «محمود زارع رشکوییه» در این دیدار با مدیران آموزش و پرورش شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: از مهم‌ترین برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکم کردن مردم بر عرصه تعیین سرنوشت خویش از طریق برگزاری انتخابات گوناگون است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که انتخابات ضامن امنیت اجتماعی و عرصه‌ای حساس برای کمک به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شود، گفت: اقشار مختلف جامعه در این رابطه می‌توانند تعیین‌کننده باشند لیکن نقش نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز در این رابطه بسیار خطیرتر و حساس‌تر است .

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش جامعه دانش آموزی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه، اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش باید شرایط را برای توسعه این فضا به شکلی بی‌طرفانه و قانونمند و با رعایت کامل اخلاق و انصاف در میان دانش‌آموزان فراهم کند .

وی برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، نشست با تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی و غیره را برای تبیین ضرورت و اهمیت مشارکت آگاهانه آحاد مردم در انتخابات را مهم دانست.

فرماندار عنوان کرد: دانش آموزان عزیز چه در محیط‌های اجتماعی و چه در کانون خانواده می‌توانند در ترغیب همگان برای مشارکت در تعیین سرنوشت خویش موثر باشد و زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی حماسی در 29 اردیبهشت ماه در میهن عزیز اسلامی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد