Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:26:47 GMT

کشف راز عکاس ناشناس عکس هاي زيباي بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۱۱۸۴

خبرگزاري آريا - برترين ها: وقتي توريست آمريکايي «Tom Sponheim» تعدادي نگاتيو به قيمت 3.5 دلار از بازار دست دوم فروشي در بارسلونا در سال 2001 خريد، احتمالا انتظار نداشت کارهاي مخفي يک استاد عکاسي درون آن پنهان باشد. اما وقتي به خانه برگشت و آن ها را ظاهر گشت، اين چيزي بود که دقيقا پيدا کرد، زيرا همان طور که در تصاوير زير مي بينيد عکس ها واقعا خيره کننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تام که علاقمند به دانستن بيشتر درباره فرد مرموز پشت اين لنز بود، يک صفحه فيسبوک در سال 2010 راه اندازي کرد. او عکس ها را روي آن منتشر کرد و با هدف قراردادن علاقمندان به عکاسي در بارسلونا تبليغات کرد. باوجود محبوبيت زياد اين صفحه و باوجود افراد مختلفي که خودشان يا دوستانشان را در عکس ها شناسايي مي کردند، هويت عکاس مجهول باقي ماند تا اينکه بگونا فرنادز در سال 2017 اين صفحه فيسبوک را ديد و مجذوب زيبايي عکس ها شد.


او ابتدا به شناسايي مدرسه ابتدايي که در يکي از عکس ها آمده بود پرداخته و از آنجا متوجه مسابقه عکاسي شده بود که در سال 1962 برگزار شده بود با همان مکان هايي که در اين عکس ها بودند. تحقيقات او در نهايت منجر به آرشيوي از يک انجمن عکاسي قديمي شد و از آنجا بعد از کاوش هاي بيشتر درنهايت يکي از اين عکس هاي شگفت انگيز را در صفحه فسيبوک تام شناسايي کرد. اين عکس به ميلاگروس کاتورلا نسبت داده شد، زني که به عنوان معلم آموزش ديده اما مدير کار مي کرد.


کاتورلا يک عکاس مشتاق بوده که جوايز زيادي در مسابقات محلي برده و حتي يک تاريکخانه در آپارتمانش قبل از مرگ خودش در سال 2008 داشته است. بااينکه او متاسفانه ديگر زنده نيست اما تام و فرناندز مصمم هستند آثار او به مخاطبان بيشتري معرفي کنند. زيرا عکس هاي او سزاوار اين هستند که روي ديوارهاي گالري به نمايش گذاشته شوند نه روي ميزهاي بازار دست دوم فروشي.























































منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کار زیبای مردم اهواز برای ماه مبارک رمضان

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884659

دیگر خبرها

  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • برگزاری مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان
  • فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» منتشر شد
  • کیهان پی‌گیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه شد
  • گل زیبای لورنتزو پلگرینی به ساسولو (آاس رم 1-0 ساسولو)
  • گرامیداشت هفت دهه فعالیت در زمینه عکاسی
  • ۱۴ توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی
  • سنت زیبای خانه تکانی در آسارا
  • ببینید | کار زیبای مردم اهواز برای ماه مبارک رمضان