Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین گلباران محل شهادت شهدای ناوشکن های سهند وسبلان و ناو جوشن با حضور امیر دریادار آزاد بر عرشه ناو موشک انداز نایبند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،آئین گلباران محل شهادت شهدای ناوشکن های سهند وسبلان و ناو جوشن با حضور امیر دریادار آزاد بر عرشه ناو موشک انداز نایبند برگزار شد.

امیر دریادار آزاد در جمع خانواده های شهدا و جانبازان ناوشکن های سهند و سبلان و ناو جوشن گفت: در ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش چنان مقابله ای با دشمن در عرصه دریا کردند که تا به امروز دیگر هیچ کشور بیگانه ای جرات حضور و نگاه چپ به کشور در عرصه دریا را نکرده است و این اقتدار و امنیت ثمره ی خون پاک شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جمع شما از شهید و صبر و مقاومت خانواده های شهدا و جانبازان صحبت کردن برای من به عنوان یک سرباز سخت است.

دریادار آزاد گفت: خیلی از شهدای جاویدالاثر و گمنام صحبت می شود اما مظلومیت شهدای دریایی و رزم دریایی در هم آمیخته است شهدای مظلوم نیروی دریایی هنوز پیکر مطهرشان در قعر آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس آرمیده است.

امیر دریادار آزاد اظهار داشت: پیکر این عزیزان گوهر درخشانی است در آبهای خلیج فارس که در کنار آن رشادتها و ایثارگری ها، نیروی دریایی موفق شد مدال شجاعت و رشادت را از امام خمینی(ره) دریافت کند.

وی با اشاره به نا امنی های در کشورهای اروپایی بر اثر حملات انتحاری داعش گفت: نگاهی به کشورهای همسایه بکنید و حتی دورتر در اروپا، تکفیری های دست آموز سازمان های جاسوسی در اروپا امروز به سردمداران خودشون ریشخند میزنند و امنیت همان کشورها را از بین برده اند.

دریادارآزاد افزود: اگر صبر شما خانواده های شهدا و جانبازان در کنار خون پاک فرزاندانتان نبود این امنیت و این اقتدار به دست نمی آمد ان شاالله با دعای شما عزیزان ما هم بتوانیم مثل شما در پیشگاه مقام عظمای ولایت و در پیش روی شهدای عزیز رو سفید باشیم.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه و همچنین با گلباران هوایی ودریایی توسط خانواده های شهدا در محل شهادت شهدای ناوشکن های سهند وسبلان و ناو جوشن پایان یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند