Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:12:34 GMT

گزارشی از وضعیت داوطلبان انتخابات شورای شهر کنگان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۴۸۴۳

گزارشی از وضعیت داوطلبان انتخابات شورای شهر کنگان

تعداد ۶۷ نفر برای شورای شهر کنگان ثبت نام کردند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر در هیات های اجرایی شهرستان کنگان به پایان رسید. که خبرهای رسیده حاکی از تایید صلاحیت همه داوطلبان شهرکنگان دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،تعداد ۶۷ نفر برای شورای شهر کنگان ثبت نام کردند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر در هیات های اجرایی شهرستان کنگان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که خبرهای رسیده حاکی از تایید صلاحیت همه داوطلبان شهرکنگان دارد.

از هم اکنون فعالیت های جدی تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده اند و حتی برخی از آنها نیز اقدام به رایزنی های به اصطلاح ( خانه به خانه ) نموده و با تمام توان به دنبال تسخیر کرسی ریاست شورای شهر کنگان هستند.

ائتلاف های انتخاباتی شورای اسلامی شهر کنگان در حال شکل گیری است

خبر می رسد تا کنون در شهر کنگان 3 الی 4 ائتلاف تصمیم بر مشارکت گرفته اند و شاید در آینده ای نزدیک تعداد ائتلاف ها برای شرکت در انتخابات شورای شهر کنگان به بالای 5 ائتلاف نیز برسد

این در حالی است که دوره قبل انتخابات شورای شهر کنگان ائتلافی به معنای واقعی وجود نداشت و تنها یک ائتلاف اعلام موجودیت کرده بود.

هنوز زمان تبلیغات انتخاباتی شوراها شروع نشده، شاهد تبلیغات گسترده نامزدها در فضای مجازی و حقیقی هستیم.در فضای مجازی، اینستاگرام مورد استفاده گسترده نامزدها قرار گرفته است‌. اگر چه به نظر می رسد نتوان به پست های صفحات شخصی نامزدها ایرادی وارد کرد، اما مکرراً تصاویر برخی نامزدها در پیج های دیگر دیده می شود که قطعاً می‌تواند جزو تخلفات باشد.حضور در محلات و ارسال پیامک به مخاطبان نیز از دیگر تبلیغات نامزدها است.

جالب اینجاست تمامی کاندیدا از پایبندی به قانون سخن می گویند اما از هم اکنون اقدام به تبلیغ و یارگیری به صورت جدی کرده اند.

وجود 67 کاندید از محلات و طیف های مختلف مردم باعث گرم شدن انتخابات پیش رو شده است.

امیدواریم این شور و حرارت انتخاباتی در نهایت منجر به انتخاب افراد اصلح در شورای شهر و پیشرفت شهر کنگان باشد

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس