Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@15:32:53 GMT

سودآوری بوئینگ از ایران لوفتهانزا را وسوسه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۶۲۶۰

صراط: شرکت خدمات هوایی لوفتهانزا آلمان اعلام کرد: در حال مذاکره با ایران‌ایر برای ارائه خدمات کترینگ، آموزش خلبان و همچنین خدمات نگهداری-تعمیرات است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، کارستن زانگ معاون منطقه خلیج فارس، ایران، پاکستان و افغانستان شرکت لوفتهانزا اعلام کرد: مذاکرات بسیار فشرده‌ای بین ایران‌ایر و لوفتهانزا طی هفته گذشته در جریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با نهایی شدن قرارداد فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به تهران، شرکت خدمات هواپیمایی لوفتهانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان، قصد دارد تا روابط خود با ایران را با هدف افزایش درآمد خود بهبود بخشد.

زانگ ادامه داد: ما در حال مذاکره با طرف‌های ایرانی هستیم چرا که آنها به زودی هواپیماهای خریداری شده خود را تحویل می‌گیرند و به آموزش نیاز دارند و ما در تمام حوزه‌های مرتبط در زمینه خدمات هوایی، تجربه داریم.

وی تاکید کرد: نمی‌توان زمان‌بندی دقیقی را برای امضای توافق‌نامه و توافق نهایی در این زمینه ارائه کرد در صورت امضای توافق، این شرکت قرار است در زمینه کترینگ، تعمیرات و نگهداری و همچنین آموزش خلبانان با ایران همکاری کند.

وی تصریح کرد با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات در ایران، احتمالا این مذاکرات تا پس از برگزاری انتخابات ادامه یابد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل