Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در این دیدار که مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان نیز حضور داشتند ، دکتر مهرزاد حمیدی از شهدابه عنوان ذخایر معنوی انقلاب یاد کرد و افزود : همه ما در برابر شهدا مسئولیم و باید آرمان های شهدا را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در دیدار با گرامیداشت یاد و خاطر ه 187شهید فرهنگی و 907شهید دانش آموز گفت : ترویج فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت از جمله برنامه هایی است که دستگاه تعلیم و تربیت برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و انتقال آرمان های آنان به نسل آینده ساز در دستور کار خود قرار داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که شهید حمید رضا مباشری از ورزشکاران بنام استان در رشته ورزنه برداری بود که در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی