Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:20:53 GMT

مسابقات گوهر تراشی خراسان رضوی در تایباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۶۷۹۱

مسابقات گوهر تراشی خراسان رضوی در تایباد برگزار شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تایباد گفت:این دوره از مسابقات با حضور 21 نفراز شهرستان های نیشابور، فیروزه، مشهد و تایباد به مدت یکروز برگزار شد.
مرتضی ثابت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق شعار سال، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تشویق شاغلان صنعت گوهر تراشی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به شرایط سنی این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:این دوره از مسابقات به صورت آزاد برگزار شد که کوچکترین شرکت کننده با 10سال از شهرستان تایباد و مسن ترین فرد شرکت کننده با 46 سال از شهر مقدس مشهد بود.
وی گفت: افراد نخست هر استان پانزدهم اسفند ماه در استان فارس در قالب مسابقات کشوری با هم به رقابت می پردازند.
وی گفت:در پایان این دوره از مسابقات محمد غلامیان از مشهد، مبارکه پشتیبان از تایباد و سعید غلامیان نیز از مشهد به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد از فعالیت 154نفر هنرجو در رشته گوهر تراشی در این شهرستان خبر داد و گفت:در حال حاضر 30درصد از این هنرمندان در این رشته اشتغال دارند.
ثابت افزود:در سال گذشته هزار و 189نفر هنرآموز در مراکز ثابت،سیار،روستایی و واحد های وابسته این مرکز از آموزش های مختلف فنی و حرفه ای بهره مند شدند که 60 درصد آنان مرد بودند.
سال گذشته 286هزار و 50 نفر- ساعت از کلاس های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان بهره مند شدند و 64 درصد توانستند در آزمون پایان دوره موفق به کسب گواهینامه شوند.
همچنین در سال گذشته 165هزار نفر ساعت از کلاس های آموزشی آموزشگاه های آزاد شهرستان بهره مند شدند.
شهرستان 117هزار نفری تایباد در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
/6012/7494 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد