Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، محمدرضا شهمرادی رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز سال جاری در تفاهم نامه‌ای با هلال احمر شهرستان، در اجرای سلامت اجتماعی چادر ایمنی سلامت مسافرین و سلامت اجتماعی در محوطه برج قابوس، ورودی شهر و میان مرکزی شهر دایر شد و خدمات خوبی به مسافران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: در شب و روز سال تحویل 400 بسته سبد غذایی و 500 جفت کفش در محلات آسیب‎پذیر توزیع شد.

وی تصریح کرد: 2 پایگاه خدمات اجتماعی در محله سیدآباد و اسلام آباد و 3 پایگاه سلامت اجتماعی در محلات بدلجه، اسلام آباد و سیدآباد در هفته سلامت راه‎اندازی می‎شود.

شهمرادی یادآور شد: 3 مکان برای راه‎اندازی کمپ بانوان جانمایی شد اما هر بار از نظر بهداشت یا بهزیستی استان و یا نظام مهندسی تائید نشد که در حال حاضر از سوی سرمایه‎گذاران مکانی در اطراف ثبت احوال در نظر گرفته شده که در صورت تائید بهداشت قرارداد بسته می‎شود.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: سند جامع پیشگیری از موادمخدر در اتاق فکر شهرستان گنبدکاووس مورد بررسی قرار گرفت و در این سند نقشه راه و فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری در خانواده هدف، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این سند 13 سیاست، 5 راهبرد، 9 برنامه ملی، 53 پروژه استاندارد، 112 شاخص فرایند و برایند تدوین شده و فعالیت‎های دستگاه‎ها مشخص شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: تاکنون 28 پروژه استاندارد به شکل بومی‎سازی استخراج و وظیفه‎مندی 25 دستگاه اجرایی مشخص شده و بقیه هم تا هفته آینده تکمیل می‎شود.

کمپ نگهداری معتادان در گنبدکاووس احداث شود

حجت الاسلام غلامرضا تیموری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب گنبدکاووس هم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مشکل ما در حال حاضر وجود خرده‎فروشان در منطقه است، روند معتادین و خرده فروشان به علت مشکلات اقتصادی و بیکاری رو به افزایش است و ما معتقدیم اعتیاد مادر بیشتر جرائم است.

وی افزود: متاسفانه قانون ما برای دستگیری و حبس خرده‎فروشان مناسب نیست و این افراد پس از پرداخت جریمه آزاد می‌شوند.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب گنبدکاووس تصریح کرد: در سال 96 نیز نگاه قانون در مجلس به خرده فروشان جهت مجازات و مبارزه مورد رضایت نیست و دولت باید در این زمینه محکم‎تر برخورد کند.

حجت الاسلام تیموری یادآور شد: بعضی افراد در تنگناهای اقتصادی به خرده فروشی روی آوردند که این امر سبب معضلات اجتماعی و افزایش جرائم می‎شود.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب گنبدکاووس اظهار کرد: راه‎اندازی کمپ در شهرستان علاوه بر کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب سبب می‎شود خیرین هم در این راستا به ما کمک کرده و شرایط خوبی در شهرستان ایجاد شود.

معاون شهرداری گنبدکاووس: مکانی برای نگهداری متکدیان در گنبدکاووس وجود ندارد

هوشنگ علی بیگی هم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: جمع‌آوری متکدیان به صورت مستمر در فعالیت‌های شهرداری قرار دارد.

معاون شهرداری گنبدکاووس افزود: به علت عدم مکان مناسب برای متکدیان ما مجبور هستیم هر روزه متکدیان را که تعدادشان نیز هر روز افزایش می یابد را جمع‌آوری و یک روز کامل در دفتر بازرسی نگه داشته و پس از گرفتن تعهد آنان را آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه مردم ما به این افراد کمک مالی کرده و عدم فرهنگ سازی مناسب سبب شده تا روز به روز از شهرهای اطراف برای تکدی‌گری به گنبدکاووس ورود کنند.

علی بیگی یادآور شد: قرار بود مکانی برای جمع‌آوری متکدیان با همکاری دستگاه‌های مرتبط راه‎اندازی شود که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی