Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین دولت:


سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با قرائت پیام رئیس جمهور از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر صالحی امیری در آیین افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را به یکایک شرکت کنندگان، مسئولان و مجریان محترم تبریک می گویم گرچه مشتاق بودم که توفیق حضور در این فضای روح افزای قرآن کریم و انفاس پاک قاریان و حافظان و قرآن پژوهان و قرآن دوستان بهره می بردم، اما متاسفانه حادثه ناگوار سیل اخیر در آذربایجان سبب شد که برای ابلاغ همدردی ملت و دولت و حصول اطمینان از امداد رسانی به آسیب دیدگان به این دیار بیایم و از فیض حضور در بین شما بازمانم.

ان شاالله دعای خیر شما موجبات تصلی بیشتر آنان را فراهم نماید. باعث افتخار دولت جمهوری اسلامی ایران است که گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی در کانون سیاست ها و برنامه های آن قرار دارد و خدمت گذاران ملت می توانند به این مهم همواره و همه جا از جمله در آستانه عید مبعث رسول اکرم(ص) جامعه عمل بپوشانند. قرآن کریم به یک عصر و یک نسل متعلق نیست کتاب خداوند برای رهایی نوع انسان و نجات او از سرگشتگی ها و بن بست ها است هرچه انسان و جامعه و جهان به جهل و جور و جمود بیشتر گرفتار می شوند نیاز به برخورداری و بهرمندی از این چراغ هدایت هم بیشتر می گردد.

کودکان و نوجوانان و جوانان عزیزما زنان و مردان شریف ما در دور و نزدیک ایران و جهان نیازمند انس و آشنایی هرچه بیشتر با قران کریم هستند. فهم قرآن و عمل به آن خرد انسان را بارور می کند و بر احساس مسئولیت انسان در پیشگاه خداوند برای خدمت به بشریت می افزاید از خداوند متعال می خواهم که به همه ما توفیق دهد تا در سایه قرآن کریم بتوانیم در راه اعتلای نام اسلام و ترویج فرهنگ رهایی بخش آن که فرهنگ آزادی و صلح و عدالت و کرامت انسان است گام های بلندتری برداریم به همه شما خوش آمد و تبریک می گویم و برای پیروان راستین قرآن در سراسر جهان عزت و سربلندی آرزو می کنم.

حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی