Web Analytics Made Easy - Statcounter

در استان اردبیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی حد ومرزی نمی شناسد به طوری که در تلگرام هر کسی ساز خود ار می‌زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، با وجود این که جواد زنجانی فرماندار اردبیل تاکید کرده تمام تحرکات و تبلیغات پیش از موعد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا رصد می‌شود و هرگونه شکایت مستند از جانب شهروندان در این خصوص سریعا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد اما مشاهدات خبرنگار سبلان‌ما حاکیست که تبلیغات در فضای شهر به شیوه‌های گوناگون در جریان است و هیچ اقدامی در برخورد با قانون شکنان به گوش نمی‌رسد و هر کسی به اصطلاح ساز خود را می‌زند!

در فضای مجازی و بخصوص تلگرام هم اوضاع آشفته بازاری حاکم است به طوری که تبلیغات نامزدها و هواداران آنها برای ورود به رقابت انتخابات شوراها در استان اردبیل هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که پلیس فتا استان اردبیل، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز دادستان اردبیل در روزهای اخیر با اعلام این که تبلیغات غیرقانونی انتخاباتی را کنترل می‌کنند، هشدارهای لازم را صادر کردند.
البته تبلیغات زودهنگام به اینجا ختم نمی شود و همانند همیشه، نامزدهای انتخابات و هواداران آنها دست به کار شده و با تماس های تلفنی و تلگرامی، شبکه خود را هر روز گسترده تر می کنند.
شرکت در مراسم های ختم، عروسی، هیئت های مذهی، گردهمایی های و هر جمعی که ظرفیت معرفی کاندیداها در آن محتمل باشد، این روزها می توان سراغی از نامزدهای انتخابات گرفت و آنان را در این محیط ها مشاهده کرد.

در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از ۳۰ اسفند سال ۹۵ در سراسر کشور آغاز شد، 6270 نفر از استان اردبیل داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند که بیشترین تعداد مربوط به رده سنی 40 - 36 بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مردم می‌توانند وارد سامانه انتخاب ایران شوند و از زندگینامه، شرح حال و سوابق نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مطلع شوند.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا