Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پیروزی مقابل تیم استقلال برای ما حکم 6 امتیاز را داشت. خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پیروزی مقابل استقلال برای ما حکم 6 امتیاز را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استقلال به واسطه بازیکنان جوان و باانگیزه، در چند هفته اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. ما هم تراکتورسازی هستیم و تمام تلاش‌مان را به کار بردیم تا از این دیدار پیروز خارج شویم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: با توجه به محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات در مضیقه بودیم ولی لطف خداوند شامل حال ما شد و توانستیم در یک دیدار حساس و تأثیرگذار، پیروز شویم.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 5 سال است که در شهر تبریز برای تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد بازی کرده‌ام اما هواداران در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شدند و شک ندارم یکی از دلایل اصلی شکست استقلال مقابل ما همین موضوع بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم