Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس ستاد انتخابات کشور گفت: تبليغات 6 نامزد انتخابات رياست جمهوري از امروز آغاز شده و تا 8 صبح 28 ارديبهشت ماه بلامانع است.

به گزارش مشرق، علي اصغر احمدي رئيس ستاد انتخابات کشور طي سخناني اظهارداشت: شب گذشته شوراي نگهبان نتيجه احراز صلاحيت کانديداهاي رياست جهوري را اعلام کرد که بر اين اساس آقايان سيد مصطفي آقا ميرسليم، اسحاق جهانگيري کوه شايي، حسن روحاني، سيد ابراهيم رئيسي، محمدباقر قاليباف، سيد مصطفي هاشمي طبا توسط شوراي نگهبان احزار صلاحيت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مطابق ماده 66 قانون انتخابات رياست جمهوري، تبليغات انتخاباتي نامزدها آغاز شده و تا ساعت 8 صبح پنجشنبه 28 ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
احمدي بيان کرد: مهر، تعرفه و صندوق و ساير لوزام برگزاري انتخابات به تمامي استانها ارسال شده است و طبق برنامه زمانبندي به فرمانداري ها وبخشداراي ها ارسال مي شود.
رئيس ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات شوراها تاکيد کرد: فردا نتايج اوليه بررسي هيات هاي اجرايي و نظارت در رد يا تاييد صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها توسط فرمانداران و بخشداران ابلاغ خواهد شد.
احمدي گفت: تبليغات انتخابات شوراها از 21 ارديبهشت ماه آغاز و به مدت 7 روز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟