Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است.

تمکین نکردن به قانون نشان دهنده ریاست طلبی کاندیداها است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به رعایت تقوای الهی پیامبر بزرگار اسلام را الگویی برای تمام بشیریت عنوان کرد و به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی ان حضرت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از خداوند متعال خواست تا معرفت شناخت پیامبر اکرم ص را به ما اعطا نماید.
وی با اشاره به یکی دیگر از موضوعات سلسله مباحث خانواده رعایت انصاف را از نکات با اهمیت در بین اعضای خانواده عنوان کرد و گفت:رعایت انصاف نتنها در محیط خانواده بلکه به طبع ان در جامعه نیز از ضروریات است.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد:حتی هم اکنون نیز که ایام انتخابات می باشد و گاها نقدهایی به برخی مسولان می شود لازم است تا انصاف در این مباحث نیز مد نظر باشد.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار اخیر نیروهای ارتشی با رهبر معظم انقلاب نیز اظهار دلشت:مقام معظم رهبری در این دیدار یکی از شاخصه های ملت ایران را ایستادگی در برابر دشمنان عنوان نموده و فرمودند دشمنان می خواهند با زدن تشر مسولان و ملت ایران را وادار عقب نشینی کنند .
وی تصریح کرد:درحالی که خداوند در قران نیز فرموده اند مسلمانان نبایستی از دشمت و اذناب شیطان بترسند و یقینا ملت ایران نیز با تبعیت از این کلام الهی هرگز از تشرهای دشمنان نخواهند ترسید.
وی فرارسیدن انتخابات را از رویدادهای مهم پیش رو برای کشور عنوان کرد و افزود:چراکه این انتخابات نتها برای کشورمان با اهمیت است بلکه کشورهای بسیاری چشم طمع به این انتخابات ایران دوخته اند.
وی با بیان با این شرایط داشتن بصیرت یکی از موارد مهم برای ملت ایران بشمار می رود اظهار داشت:ما باید بدانیم که امریکا و اروپا تا به حال دلسان برای ملت ایران نسوخته و همیشه مستقیم و یا غیر مستقیم با ملت ایران دشمنی کرده و به دنبال منافع خود بودند.
امام جمعه ارومیه افزود:بنابراین ما باید از نقشه های شوم دشمنان در تخریب انتخابات ایران اگاه باشیم چرا که افرادی که با تماشای برنامه های بی بی سی و سایر برنامه های ماهواره تحت تاثیر قرار می گیرند افرادی ساده اندیش هیتند.
وی نکاتی را نیز برای کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند تاکید کرد و افزود:این کاندیداها و طرفداران انها نبایستی ناراحت شوند چراکه انها احساس وظیفه نموده و قدم در این را گذاشتند ولی توفیق این مسولیت سنگین را پیدا نکردند.
وی گفت:البته اینطور نیست که آن هایی که احراز صلاحیت نشدند یعنی اینکه اصلا صلاحیت ندارند بلکه تنها شاخصه های ریاست جمهوری را این افراد ندارند.
وی به ان دسته از کاندیداها نیز که احراز صلاحیت پیدا کردند افزود:این افراد و طرفداران کاندیداها چه ریاست جمهوری و چه شورای شهر نیز بایستی کاملا متین و موقر رفتار نمایند و اینطور نباشد که کارناوال های شادی و پایکوبی در شهر ها به راه بیاندازند چراکه این کار انها نیز نشان دهنده ریاست طلبی انها است.
وی این نکته را نیز خاطر نشان شد که اغرادی که رد صلاحیت شدند اگر بخواهند شلوغ کاری کنند معلوم می شود اینه افرادی ریاست طلب هستند.
وی خاطر نشان کرد:از این رو امیدواریم شاهی انتخابات پرشوری باشیم و افراد اصلحی در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند.

مسئولان به وضع معیشت مردم توجه کنند/ عده ای از مردم ازمشکلات اقتصاد رنج می برند
امام جمعه میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری بارها بر لزوم توجه بر معیشت و مسائل اقتصادی تاکید داشته اند و این موضوع باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش و با تاکید بر توجه به معیشت و اقتصاد مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر لزوم توجه بر معیشت و مسائل اقتصادی تاکید داشته اند و این موضوع باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه عده ای از مردم ازمشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می برند، افزود: برخی از خانواده ها هستند که چند بیکار داشته و تنها یک نفر نان آور خانواده است.
امام جمعه میاندوآب گفت: مشکلات اقتصادی و معیشت برخی را تحت فشار قرار داده و باید مسئولان به آن توجه اساسی داشته باشند.
وی با اشاره به مولفه های قدرت یک نظام و کشور برای ایستادگی و مقابله با دشمنان، تصریح کرد: قدرت اقتصادی، نظامی و سیاسی سه مولفه مهم قدرت هستند که باید آنها را تقویت کنیم و برای تقویت اقتصاد نیز به تولید داخل اهمیت داده و از آن حمایت کنیم.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ترس ازدشمن راه را برای دست یابی دشمنان به اهدافشان و نفوذ آنان باز می کند و مسئولانی که می ترسند نباید ترس خود را به اسم مردم بنویسند چرا که مردم ما مبارز بوده و از هیچ چیزی ترس ندارند.
حسن زاده با تاکید بر اینکه باید با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان ایستاد و با آنها مقابله کرد، تصریح کرد: اگر یکدل و همدل باشیم و در جایی که دولت و ملت یکدل و همدل شوند، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم، دشمنان را مایوس می کند، افزود: همه هم و غم دشمان، جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات است و لذا اولویت همه مردم و مسئولان باید حضور حداکثری در انتخابات باشد.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اختلاف سلیقه طبیعی است، گفت: وظیفه همه باید حضور حداکثری توام با انتخاب اصلح و شایسته است والا اختلاف سلیقه طبیعی است.
حسن زاده با اشاره به اینکه تعریف و یا تخریب دشمنان می تواند معیار و الگویی برای انتخاب اصلح نیز باشد، تصریح کرد: باید نگاه کرد و دید که دشمن از چه کسی می ترسد و چه کسی را تخریب می کند و در مقابل از چه کسی تعریف می کند و این می تواند معیار و الگو برای شناخت و انتخاب فرد اصلح باشد.
وی گفت: کسی که دشمن از او تعریف می کند، فردی دشمن شاد کن بوده و آب به آسیاب دشمن می ریزد و کسی که دشمن او را تخریب می کند، معلوم است که فردی بت شکن و دشمن شکن است.
امام جمعه میاندوآب با انتقاد از روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، افزود: متاسفانه عده ای ثبت نام ریاست جمهوری را به سخره گرفته بودند و لذا لازم است تا بازنگری در قانون ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری انجام گیرد.
حسن زاده با بیان اینکه همه باید به نظر شورای نگهبان تکمین کنند، اظهار کرد: هرکس شورای نگهبان را تهدید کند، یعنی نظام را قبول ندارد چرا که شورای نگهبان یک نهاد قانونی است که به نحو احسن به وظیفه خود عمل می کند.
وی هم چنین با تاکید بر اینکه همه باید بر اساس قانون، شور انتخاباتی را ایجاد کنند، تصریح کرد:نباید داوطلبان انتخابات شورای شهر اقدامات غیرقانونی و تبلیغات زودهنگام راه بیاندازند و باید به قانون تکمین کرده و در ایام انتخابات به شور انتخاباتی کمک کنند تا انتخابات سالم و با حضور گسترده مردم برگزار کنیم.
امام جمعه میاندوآب به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز سپاه و نیروهای انقلابی، خار چشم دشمنان بوده و دشمنان را ناکام و مایوس ساخته اند.

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها
امام جمعه پلدشت گفت: نامزد های انتخاباتی باید روش صحیح تبلیغات را در پیش بگیرند و نباید با بداخلاقی و رفتار نادرست منجر به تشنج شوند.
حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: تقوا وسیله ای است که انسان بوسیله آن راه صحیح زندگانی را پیدا کرده و منجر به انجام واجبات و ترک محرمات می شود.
وی ضمن تبریک عید مبعث تصریح کرد: مهمترین هدف بعثت، اقامه عدل و داد، حکومت الهی، تذهیت و تزکیه نفس است و پیامبر مبعوث شد تا انسان را به راه راست هدایت کند.
امام جمعه پلدشت با اشاره به ماه رجب افزود: رجب ماه بخشش گناهان و مهربانی است و باید تا می توانیم در این ایام به عبادت بپردازیم.
حجت الاسلام و المسلمین طالبی با تاکید به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر کسی میخواهد بترسد از طرف ملت نترسد، ملت ایستاده اند.
وی تصریح کرد: اگر ملت در برابر دشمن نمی ایستاد الان اثری از ایران و ایرانی نبود.
امام جمعه پلدشت توجه به معیشت مردم را از اولویت های دولت شمرد و افزود: امروز دشمن از ناحیه اقتصادی میخواهد ضربه بزند، معیشت مردم باید با جدیت دنبال شود.
به گفته وی مسئولان باید دست به دست هم داده و مشکلات معیشت مردم را حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اخلاق انتخاباتی و ویژگی هایی که یک نامزد باید در موقع انتخابات رعایت کنند بسیار واجب و ضوروری است.
وی تصریح کرد: نامزد های انتخاباتی نباید هدف اصلی را فراموش کرده و به حاشیه بروند.
امام جمعه پلدشت افزود: نامزد های انتخاباتی باید روش صحیح تبلیغات را در پیش بگیرند و نباید با بداخلاقی و رفتار نادرست منجر به تشنج شوند.
به گفته وی انتخابات طبق فرموده مقام معظم رهبری باید در سلامت، امنیت و گستردگی برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به اعلام صلاحیت نامزدها گفت: بررسی صلاحیت ها برعهده شورای نگهبان است و همه باید از آن اطاعت کنیم.
وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخابات بصورت گسترده و پرشور برگزار شود.
امام جمعه پلدشت با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وظیفه سپاه پاسداران حفظ و حراست از انقلاب، آرمان های انقلاب و نظام است و به شایستگی به این وظیفه مهم عمل می کند.
به گفته وی سپاه پاسداران در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده و می کند که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه پلدشت ضمن محکوم کردن اردو های مختلظ در دانشگاه ها و برخی از مراسمات در سطح شهرستان ها افزود: مسئولان مربوطه باید پیگیر اقدامات ضدفرهنگی بوده و مانع از اجرای آنها شوند.

حضور همه جانبه در صحنه انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به آیه ۱۵ سوره ذاریات اشاره کرد که خداوند میفرمایند :کسانی که متقی هستند جزء بهشتیانی هستند که در زیر سایه درختانی که از زیر آنان نهرهایی جاری است متنعم میشوند.

وی به هتک حرمت دوباره عربستان به کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود : بر اساس خبرهای واصله طی جلسه ای که با حضور نماینده ایران در عربستان جهت مذاکره با سران این کشور در مورد حج ابراهیمی صورت پذیرفته است ، عربستانی ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را از محل مذاکره برداشته اند و جلسه مذاکره بدون پرچم ایران به پایان رسیده است،انتظار میرفت که نماینده ما آن جلسه را ترک میکرد چراکه هرجا پرچم اسلام نبوده است قویترین لشگرها هم شکست خورده اند و هیچ مذاکره ای بدون پرچم اسلام به ثمر نخواهد نشست.

باقری ضمن عرض تسلیت بخاطر ازدست دادن جمعی از هموطنانمان در حادثه سیل هفته گذشته به بیخیالی عده ای از مسئولین نسبت به این حادثه اشاره داشت و اظهار کرد: بگذریم مقصر این حادثه را خود قربانیان تلقی کردند اما آنانی که در روستای چنار در منزل نشسته و قربانی شدند هم مقصر بودند؟دولتی که با مسکن مهر مخالف بود و آن را مزخرفت تلقی میکرد آیا با تداوم روند وام های مسکن نمیتوانست حداقل اهالی این روستا را صاحب خانه هایی مستحکم میکرد تا قربانی بیخیالی های دولت در زمینه مسکن نمیشدند.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ سخنان اخیر نجارزاده در صدا و سیما مبنی بر خوشحالی مردم از سیل در آذربایجانهای غربی و شرقی و کردستان را که عاملی در جهت ازدیاد علوفه عنوان کرده بود را محکوم نمود و ابراز کرد : هیچ انسان عاقلی این حرف را به زبان نخواهد آورد ولی جای تاسف دارد برای برخی مسئولین بیکفایتی که اینچنین مردم را به سخره گرفته اند.در آذرشهر هم در بستر رودخانه دوربرگردان احداث کرده اند بایست مهندس و یا پیمانکار این طرح مواخذه گردد .
امام جمعه شاهین دژ نظر کارشناس جنگ ناتو را به کل جهان تعمیم داد و گفت :همانطور که این کارشناس ، جنگ با ایران را امری محال خوانده است کل جهان نیز بدانند که هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران اسلامی را ندارد چرا که ملت ایران متصل به قدرت لایزال الهی هستند و از طرفی جوانان نخبه ای دارد که دست تمام ترفندهای جنگی و سیاسی آنان را رو خواهند کرد و قدرت موشکی و نظامی هم که افزون بر این موارد است ، آب چشم را در هر لحظه از دشمنان می ستاند.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند مناظره های زنده تلویزیونی به دنیا مردم سالاری را اثبات میکند خواهان اجرای زنده این برنامه در جهت روشنگری افکار عمومی جامعه شد.

حجت الاسلام نقی باقری در پایان افزود: حضور همه جانبه در صحنه انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است و مصداقی برای همه است و تا کنون در امور انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که عده ای بنده را دخیل در صلاحیت یا عدم صلاحیت نامزدها تلقی کرده اند دخالت نکرده و نخواهم کرد.

اگر سپاه نبود کشور نبود

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه گفت : باید به جهاد نفس توجه کنیم . در احوالات مربوط به میر داماد اماده است که نفس انسان را تحریک میکند به اینگونه که یکبار فقط گناه صورت خواهد گرفت و توبه خواهی کرد نه اینگونه نیست امام صادق میفرمایند: اگر انسان به فکر اصلاح نفس است باید خود را مراقبت کند انسان در زندگی مانند درخت نیازمند هرس کردن است
حجت الاسلام در ادامه در مورد اتفاق سیل اخیر گفت:کمک به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی است لذا مسئولین باید دقت داشته و مدیریت بحران کنند .
وی در ادامه در پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : اخیرا حضرت اقا با فرماندهان ارتش دیدار داشتند اما باز به مشکلات معیشتی مردم اشاره کردند .
وی افزود: در کنار رخنه فرهنگی ،رخنه سیاسی،رخنه اقتصادی،رخنه امنیتی وجود دارد که راه حلی که حضرت اقا ارائه کردند همان اقتصاد مقاومتی،اشتغال و تولید است
امام جمعه ماکو در خصوص تایید صلاحیت ۶ نفر نامزد ریاست جمهوری گفت همه ما تابع قانون و نظر شورای نگهبان هستیم که امام(ره) فرمودند هر کس سخن شورای نگهبان را قبول نمیکند غلط میکند اما متاسفانه ما در کانال ها و شبکه های مجازی میبینیم بعضی از افراد به این ۶ نفر تایید شده افترا هایی را میچسبانند که این کار درستی نیست
وی در خصوص ایام هفته و در مورد سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت اگر سپاه نبود کشور نبود و در خصوص مبعث گفت :من الازل الی الابد این عید بسیار مهم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی ،قرآن پژوه و فعال رسانه در یادداشتی چنین آورده است: 


بسم الله الرحمن الرحیم 
تجمع گسترده تانک‌ها و ادوات نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی رفح، حاکی از حمله قریب الوقوع این رژیم سفاک و خونخوار به مردم مظلوم غزه است. 

بیش از ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به پهنة کوچک غزه می‌گذرد و حدود چهل هزار نفر از کودکان و زنان و مردم بی پناه غزه در مظلومانه‌ترین صحنه‌ها به شهادت رسیدند و حدود هشتاد هزار نفر هم زخمی و مجروح و نقص عضو شده اند و بخش اعظم غزه هم با بمباران‌های وسیع به اندازه حجم چندین بمب اتمی طوری تخریب شده است که بر اذعان کارشناسان سازمان ملل بیش از ۱۴ سال آوار برداری آنها بطول می‌انجامد. 

در این مدت تنها نقطه‌ای که تقریباً مصون مانده و بیش از ۵/۱ میلیون آواره فلسطینی را در خود جای داده شهر مرزی رفح است و در محاصرة غذایی و دارویی هم هستند و بسیاری از قحطی آب و مواد غذایی خبر می‌دهند که اگر این وضعیت همچنان ادامه یابد با فاجعه بزرگ انسانی در این شهر روبرو هستیم و لیکن رژیم صهیونیستی ظاهراً تعجیل در نسل کشی مردم باقیمانده غزه دارد و با تجهیزات سنگین نظامی در حال آماده سازی برای حمله ور شدن به رفح با این تراکم جمعیت عظیم است که حتی کوچه‌ها و خیابانهایش هم محل چادر آوارگان است و هرگونه حمله‌ای هزاران نفر را به کشتن می‌دهد. 

متأسفانه در چنین شرایطی کشور‌های عربی و همسایگان اسرائیل نه تنها کمکی به ملت مظلوم غزه نمی‌کنند حتی بی شرمانه در رهگیری موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی به سوی اسرائیل با آمریکا و انگلیس و فرانسه سعی در ساقط کردن آنها داشتند گرچه عملیات غرور آفرین دلاور مردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دل‌های ملت‌های مسلمان و مخصوصاً مردم فلسطین در کرانه باختری و غزه را شاد کرد و درس بزرگی را به صهیونیست‌ها و حامیانش داد. 
عدم اجرای مصوبه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس در غزه بیش از پیش بی اعتباری این نهاد بین المللی را ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و اسرائیل تابع شورای امنیت هم نیستند و تنها اهرمی که برای متوقف کردن جنگ غزه باقی می‌ماند، همین اعتراضات و مخالفت‌های میلیونی و گسترده مردمی در سرتاسر دنیا و مخصوصاً کشور‌های غربی است. 

خوشبختانه خیزش عجیبی تمامی دانشگاه‌های آمریکا و بعضی کشور‌های اروپایی را در بر گرفته و هزاران دانشجوی دختر و پسر به همراه استادانشان به تحصن‌ها و تجمع‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه پرداخته و علیرغم خشونت شدید پلیس و ضرب و شتم دانشجویان و دستگیری آنها همچنان برخواسته خود که توقف نسل کشی مردم غزه و فلسطین است تأکید دارند و لیکن مسئولان آمریکایی و بعضی دول اروپایی که سرسپردة صهیونیست‌های وحشی هستند، دانشجویان را به یهودی ستیزی متهم می‌کنند‍! معلوم نیست چند هزار نفر دیگر از مردم غزه کشته شوند تا شاید مسئولان آمریکایی به نسل کشی مردم فلسطین اعتراف کنند! ‍ 

عجیب است که مسئولان آمریکایی حاضرند در دفاع از صهیونیست‌ها دانشجویان نخبه شان را هم بکشند چرا که در بام این دانشگاه‌ها تیربار و تک تیرانداز مستقر کرده اند یعنی در حقیقت این صهیونیست‌ها هستند که مسئولان آمریکایی را در چنگ خود دارند و مسئولان آمریکا حاضرند حتی ملت خود را هم فدای اسرائیل کنند‍! 

در چنین شرایطی وظیفه کشور‌ها و ملت‌های اسلامی بسیار سنگین است و دولت و ملت ایران هم همیشه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین آمادگی خود را عملاً ابزار کرده است و عملیات «وعدة صادق» نیز جلوه‌ای از همین حمایت بود. 

در این وضعیت، حرکت مسئولان داخل کشور باید هماهنگ با سیاست خارجی کشور بوده و توجه اصلی به سوی جنایات رژیم صهیونیستی، معطوف باشد و از سوژه آفرینی در داخل پرهیز شود چرا که دشمنان با ابزار‌های تبلیغاتی شان مترصدند تا با کمترین رخداد‌ها و سوء عملکرد‌ها اذهان جهانیان را به سوی جمهوری اسلامی ایران بچرخانند. 

مرتضی نجفی قدسی

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس