Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Root Checker اپليکيشني براي اندرويد است که وضعيت سيستمي گوشي و روت بودن يا نبودن آن را به کاربر نشان مي‌دهد.

اندرويد به امکانات بسيار و قابليت شخصي‌سازي بالا معروف است؛ اما اين تعاريف تنها زماني معناي حقيقي خود را پيدا مي‌کنند که گوشي اندرويد را روت کنيد. اجازه براي دسترسي و تغيير فايل‌هاي سيستمي، کاربردها و ويژگي‌هاي اندرويد را چندين برابر خواهد کرد و مي‌توانيد با انجام اين کار، حرفه‌اي‌تري از گوشي خود استفاده‌ کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روت کردن گوشي انبوهي از ويژگي‌ها و امکانات جديد در اختيار شما قرار مي‌دهد و شايد بتوان گفت متن‌ باز بودن اندرويد، تنها در صورت روت بودن گوشي معنا پيدا خواهد کرد؛ زيرا نرم‌افزارهاي خاصي که براي اندرويد ساخته شده‌اند، مانند Xposed Installer و... نياز به روت بودن گوشي و تغييرات فايل‌هاي سيستمي دارند. با روت بودن گوشي تقريبا همه‌چيز در سيستم‌عامل اندرويد ممکن خواهد بود. از امکانات ساده مانند رنگي کردن استاتوس‌بار گرفته تا تغيير انيميشن‌هاي سيستمي گوشي در هنگام مرور يک ليست يا باز شدن پنجره‌ها و... همگي از مواردي هستند که روت بودن گوشي را بسيار ضروري خواهند کرد. مهم‌ترين ويژگي را نيز مي‌توان نصب کاستوم‌رام‌ دانست که به شما اجازه مي‌دهد رام‌هاي مختلف مانند سايانوژن را در گوشي خود نصب کنيد و هر زمان که مايل بوديد، به نسخه‌ي جديدتر يا قديمي‌تر رام فعلي خود کوچ کنيد. براي مثال اگر گوشي شما آپديت رسمي آب‌نبات‌چوبي را دريافت نمي‌کند، مي‌توانيد با روت کردن و نصب رام سايانوژن 12، اين رام را روي گوشي خود تجربه کنيد. براي روت کردن گوشي، مطلب مفصلي را براي شما در مقاله‌ي «آموزش روت کردن تمام گوشي هاي اندرويد» آماده کرده‌ايم. اگر از اين آموزش براي روت کردن گوشي خود استفاده کرديد، حالا نوبت به مشاهده‌ي اين موضوع رسيده است که آيا اين عمليات موفقيت‌آميز بوده است يا خير.Root Checker اپليکيشني مفيد براي گوشي‌هاي اندرويد است که روت بودن يا نبودن گوشي را به شما اطلاع خواهد داد. البته همان‌طور که گفته شد، اين اپليکيشن تنها در زمينه‌ي بررسي وضعيت روت دستگاه کاربرد دارد و نقشي در روت کردن گوشي ايفا نخواهد کرد و تنها شما را از روت بودن يا نبودن گوشي مطلع خواهد کرد؛ چراکه معمولا بعد از انجام روش‌هاي مختلف روت، بسياري از کاربران متوجه آن‌که عمليات روت کردن گوشي با موفقيت انجام شده است يا خير نمي‌شوند و اکنون با کمک Root Checker مي‌توانند از صحت ماجرا آگاه شوند. البته تنها استفاده‌ي Root Checker به همين‌جا ختم نخواهد شد و در بخش‌ ديگر برنامه (در گوشي‌هاي روت شده) مي‌توانيد از وضعيت نصب بودن يا نبودن BusyBox نيز مطلع شويد. محيط اپليکيشن به‌صورت متريال و زيبايي طراحي شده و نحوه‌ي کار با آن به ساده‌ترين شکل ممکن در نظر گرفته شده است؛ به‌طوري‌که تنها با يک کليک، از وضعيت روت گوشي خود باخبر خواهيد شد. براي دانلود اين اپليکيشن مي‌توانيد از لينک‌ زير استفاده کنيد.ويژگي‌هاطراحي زيباي رابط کاربريامکان آگاهي از روت بودن يا نبودن گوشيمناسب براي بررسي عملکرد صحيح عمليات روت کردن

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد.

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها