Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس وروانشناس ومشاورخانواده با اشتباه دانستن اعتقاد تساوی زن و مرد گفت: برابری وتساویِ زنان و مردان به لحاظِ فکری، ذهنی و روانشناختی، برابری وتساویِ زنان به لحاظ جنسی و باروری، مونث بودن به معنی ضعیف بودن و زن هرچقدر موفق ترباشد، برای مرد جذاب تر می شود، از باورهای اشتباه ما درمورد زنان ومردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریسا مافی، روانشناس ومشاورخانواده وکارشناس صدا وسیما در گفتگو با خبرنگار پرنیان گیل با پاسخ به این سوال که چرا زن امروز به جای ارزش گذاری به زن بودن خود به دنبال قدرت است ، اظهار کرد: زن امروز شدیدا به سمت جنبه آمازون شخصیتش متمایل شده است، او به سوی قدرت ودر ضدیت با عشق جهت گیری کرده است و مادری را نیز به تعویق می اندازد.

اشتباه فاحش امروز بشر به دنبال اعتقاد تساوی زن و مرد

کارشناس مشاوره به یکسری از باورهایِ اشتباه در مورد زنان و مردان اشاره کرد و گفت: یکی از این باورهای اشتباه این است که می گوید، زن و مرد با هم مساوی وبرابرهستند.

پریسا مافی اضافه کرد: برابری وتساویِ زنان و مردان به لحاظِ فکری، ذهنی و روانشناختی، برابری وتساویِ زنان به لحاظ جنسی و باروری، مونث بودن به معنی ضعیف بودن و زن هرچقدر موفق ترباشد، برای مرد جذاب تر می شود، از باورهای اشتباه ما درمورد زنان ومردان است.

چشم و دل شوهرتان را بدزدید

او تاکید کرد: زنان هرچقدر رابطه ی قویتری با همسر داشته باشند جوان تر و شاداب تر می شوند اما مردان در این نوع رابطه بیشتر پیر، فرسوده وبعد از هررابطه خسته می شوند و زنان باهوش ازاین تفاوت می توانند برای شوهرانی که چشم و گوششان می جنبد، بهره بگیرند.

کارشناس خانواده درمورد مردانی که چشم و گوششان می جنبد ادامه داد: درمورد این مردان، باید همسرانشان آنها را تامین و خسته کنند تا دیگر انرژی برای دیگر زنان نداشته باشند و این درحالی است که خود زن شاداب می شود و شوهرش را بی انرژی و خسته می کند و تمایلش به زنان دیگر کم می شود.

اهمیت دانستن تفاوت ساختاری در زنان و مردان

کارشناس و روانشناس ومشاورخانواده توجه به تفاوت در «کودک درون زن و کودک درون مرد» را برای تسخیر قلب مردان ومدیریت رابطه مفید دانست و گفت: مردان وزنان متفاوت هستند، تجسم دیداریِ زنان ومردان با هم تفاوت دارد و برای درک مردان باید از زاویه دید آنها به مسائل نگاه کرد. دانستنِ تفاوت هایی مانندِ زبان بدن، روش فکر کردن، تفاوت در زاویه دید، شنیدن صدا، صداقت در کلامِ مرد، توجه دیداری درمرد و شنیداری در زن، فراموش کردن در مرد و ازیاد نبردن درزن، هدف گرایی درمرد و رابطه گرایی در زن، می تواند در برقراری ارتباط موثر با همسر و در نتیجه زندگی بهتر کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 28 آوریل 2024) بودند.

جشن ستاره‌ای؛ اینتر قهرمان مقابل تورینو
ضدحمله‌ی لوپتگی؛ مذاکرات نهایی میلان برای دوران پسا پیولی
خشم ولاهوویچ، عملکرد بد دیگری از لیائو یووه‌ی بهتر
بازی کردند، موقعیت ساختند اما اسپورتیلو مانع پیروزی شد
مکس تسلط داشت، پیولی مقاومت کرد
لاتزیو با زاکانی صعود کرد تساوی زشت و ناراحت‌کننده 0-0؛ الگری و پیولی، واقعا وقت تغییر فرا رسیده
دیگر بس است! کوریا لیگ قهرمانان را تضمین کرد
توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز گولر آینده‌دار است به‌سوی فینال
بارسا در آستانه جذب گیدو رودریگز صلاح خشمگین با کلوپ درگیر شد
خشم هواداران یونایتد از تعویض‌ها، تن هاخ هو شد

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند