Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: اردوی راهیان پیروزی همزمان با سوم خرداد در خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شنبدی در جلسه ستاد استانی سالروز آزادسازی خرمشهر به تشریح برنامه‌های بزرگداشت این یوم‌الله پرداخت و اظهار داشت: 60 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان فعالیت دارند که برنامه‌های متنوعی را برای سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه شعار برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را «من انقلابی‌ام» اعلام کرد و ادامه داد: با حضور کودکان و نوجوانان، فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی به همین مناسبت در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان قصه‌گویی، معرفی شخصیت‌های شهدای دوران دفاع مقدس و شعرخوانی را از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و افزود: نمایش عروسکی و پخش فیلم از دیگر اقداماتی است که به همین مناسبت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کارگاه نشریه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی و سفالگری نیز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان انجام می‌شود.

شنبدی در ادامه از برگزاری اردوی راهیان پیروزی خبر داد و گفت: در روز سوم خرداد جمعی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر استان خوزستان در قالب این اردوی یک روزه به خرمشهر می‌روند.

وی حضور در یادمان شهدای شلمچه را از برنامه‌های اردوی راهیان پیروزی بیان کرد و در همین ارتباط توضیح داد: اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در این یادمان شهدا، شهدای گمنام آرمیده در شلمچه و یادمان عملیات کربلای 5 را زیارت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این اردو اعضای کانون در موزه جنگ خرمشهر و مسجد جامع حضور می‌یابند و از نزدیک با گوشه‌ای از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند