Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران از برنامه‌ریزی شرکت فولاد آلیاژی ایران برای تولید ۴۵۰ هزار تن محصول خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امیدورایم امسال به رکورد ۱۰۰ هزار تن صادرات دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد ابراهیم قدیریان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه هدف گذاری تولید فولاد آلیاژی یزد در سال گذشته، 340 هزار تن بوده، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسبی که صورت گرفت، میزان تولید با 62 هزار تن افزایش نسبت به هدف‌گذاری اولیه، به 402 هزار تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با این افزایش تولید، میزان فولاد تولید شده در فولاد آلیاژی یزد در سال گذشته نسبت به سال 94 معادل 20 درصد افزایش داشته، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال 95 در بحث صادرات هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران میزان صادرات این واحد را 45 هزار تن دانست و گفت: صادرات این مجموعه به کشورهای اروپایی از جمله ترکیه، اروپا و آلمان انجام شده که بالاترین رکورد در میزان صادرات بوده است.

قدیریان با تاکید بر اینکه فولاد آلیاژی علاوه بر بحث کمی به کیفی شدن تولیدات هم اهمیت بسیار ویژه‌ای قائل است، ادامه داد: به صورت کلی، سال گذشته هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی شاهد رشد قابل توجهی در تمام بخش‌های فولاد آلیاژی ایران بودیم.

وی از رویکرد فولاد آلیاژی ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: در این راستا تولیدات شرکت به سمت افزایش کیفیت، کاهش ضایعات، کاهش قیمت و رقابتی شدن در بازار صادرات حرکت کرده است.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران افزود: با این رویکرد، به دنبال این موضوع هستیم که با کاهش ضایعات و کاهش هزینه، و همچنین افزایش کیفیت و صادرات، بتوانیم سود بیشتری نصیب شرکت کرده و از این سود اقدام به سرمایه‌گذاری کنیم.

قدیریان به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: با طرح‌های انجام شده و در دست اقدام، دو هزار شغل جدید مستقیم و چند هزار شغل جانبی غیر مستقیم به تدریج در استان یزد ایجاد می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی شرکت فولاد آلیاژی ایران برای تولید 450 هزار تن محصول خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امیدورایم امسال به رکورد 100 هزار تن صادرات دست پیدا کنیم.

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران به پروژه فولاد یزد یک اشاره کرد و افزود: این پروژه هم پس از راه‌اندازی میزان تولید فولاد و همچنین ایجاد اشتغال بسیار بالایی به دنبال دارد.

انتهای پیام/

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم اردیبهشت  با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر  در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی،  اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد