Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دولت یازدهم برای گرفتن رای به مردم وعده و قول دروغ نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، هدایت‌اله جمالی‌پور در مراسم کلنگ‌زنی تعریض جاده قمصر اظهار داشت: خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم عزت دنیوی و ثواب اخروی را در بر دارد و دولت یازدهم با شعار قانون‌مداری و خدمت بی‌منت به مردم آغاز به کار کرده و تاکنون برای حل مشکلات معیشیتی و رفاهی مردم با توجه به امکانات خویش به این شعار پای بند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: کشور ما به‌دلیل ماهیت استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه و استکبار ستیزی که کلیدی‌ترین محور انقلاب اسلامی است، در معرض تهمت و تحریم ناجوانمردانه دشمنان است و قبل از دولت یازدهم همه دشمنان برای تحریم‌های بی‌پایه و اساس بر علیه ایران بسیج شدند.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که درآمد کشور ما وابسته به نفت است، تصریح کرد: دشمنان حوزه‌های اطراف ما را محدود کرده و نفت که یک نیاز بین‌المللی است و درآمد کشور ما به آن وابسته است را در اقتصاد با مشکلات فراوانی رو به رو کردند و از سال ۸۴ به بعد ما با کاهش قیمت نفت و افزایش بی‌شمار قیمت طلا و سکه مواج شدیم به‌طوری که سکه از ۶۵ هزار تومان به بالای یک میلیون تومان در سال ۹۲ رسید.

افزایش قیمت‌ها و تورم محصول دولت نهم و دهم بوده است

وی در ادامه یادآور شد: درآمد در دولت یازدهم ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است و این در حالی است که در زمان دو دولت قبلی ما بیشترین درآمد را (۶۰۰ میلیارد دلار ) از اول انقلاب تا سال ۹۲ داشته‌ایم اما همان‌طور که همه خوب می‌دانند و آمار نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها و تورم حاصل دولت نهم و دهم بوده است.

جمالی‌پور در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در شهرستان ری ، تصریح کرد: خوشبختانه طبق قولی که به مردم خوب جنوب تهران داده بودیم، انشعابی از سد ماملو برای آب باقرشهر و شهرری با پیگیری‌های فراوان دولت اختصاص داده شده و تا قبل از پایان دولت یازدهم آب شرب باقرشهر را نیز که تاکنون عملیات لوله‌گذاری و سایر اقدامات در این خصوص صورت گرفته ؛ در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که تمام جاده‌های روستایی در شهرستان ری آسفالت شده‌اند، مشکلات آب شرب در روستاهای قمصر، دهنو و کوی بی‌بی شهربانو حل خواهند شد تا شهروندان آب با کیفیت و سالم داشته باشند.

فرمانداری ویژه شهرستان ری ری با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر این‌که به قول‌هایتان عمل کنید بدقولی و وعده دروغ ندهید،خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بر این اساس برای کسب رای بیشتر حاضر به وعده‌های پوچ و واهی نبوده و تاکنون با توجه به درآمدهای ارزی و امکانات به وعده‌هایش عمل کرده است.

دروغ را آقایانی گفتند که دکل‌های نفتی و ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور در دولت آن‌ها گم شد / آقایانی که امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی را پرورش دادند

وی رفع نیاز درمانی مردم را یکی از اصلی‌ترین کارهای دولت یازدهم برشمرد و گفت: در سال‌های گذشته هزینه‌های درمان بسیار گزاف بوده و مردم در فشار زیادی قرار می‌گرفتند اما امروز شاهد پایین آمدن هزینه‌های درمانی در این دولت هستیم و طی هفته آینده درمانگاه تخصصی شهدای هفتم تیر در شهرری افتتاح خواهد شد تا نیاز مردم خوب شهرری به درمانگاه و مراکز پزشکی تا حدودی رفع شود.

جمالی‌پور افزود: ما خادم مردم هستیم نه حاکم مردم و برای چند رای بیشتر و کسب جایگاه دروغ نمی‌گوییم، دروغ را آقایانی گفتند که دکل‌های نفتی و ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور در آن زمان گم شد و امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی به روی کار آمدند.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیق خدمت‌رسانی به همه ما دهد تا بتوانیم صادقانه و خالصانه در راه رضایت و آسایش مردم قدم برداریم و نزد خدای متعال سربلند باشیم چراکه بزرگترین قاضی خداوند است که شاهد و ناظر اعمال ماست.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تنش‌های خاورمیانه قیمت نفت را افزایش داده، اما بالا رفتن ارزش دلار و نرخ تورم در آمریکا احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده و مانع بالا رفتن بیش از حد قیمت نفت شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۸ سنت معادل ۰.۳۴ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.

نگرانی در مورد عرضه نفت در ادامه تنش‌های خاورمیانه از قیمت آن حمایت می‌کند.

بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت هرگونه حکمی از سوی دیوان کیفری بین المللی که در حال تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به غزه است، هیچ تاثیری بر اقدامات این رژیم ندارد، اما می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح را در روز پنج شنبه و علی رغم هشدار متحدانش در مورد تلفات بالا در این منطقه آغاز کرد.

تحلیلگران عقیده دارند این عوامل ژئوپلیتیکی تاثیر تورم بالا را خنثی کرده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز گذشته منتشر شد نشان داد تورم در این کشور در ۱۲ ماه منتهی به ماه مارس، ۲.۷ درصد افزایش داشته که بالاتر از هدف بانک مرکزی این کشور است.

انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس خود در هفته آینده ثابت نگه دارد.

این اطلاعات اقتصادی نشان می‌دهد نباید به این زودی‌ها منتظر پایین آمدن نرخ بهره بود.

در این بین، ارزش دلار به بالاترین رقم در برابر ین طی ۳۴ سال گذشته رسیده که یکی از دلایل آن بالا رفتن نرخ تورم بوده است.

از طرف دیگر، هیثم القیس، دبیرکل اوپک گفت پایان نفت به این زودی‌ها فرا نمی‌رسد. سرعت تقاضا برای انرژی تا حدی است که انرژی‌های جایگزین نمی‌توانند جای نفت را بگیرند؛ بنابراین تمرکز باید بر کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای باشد نه استفاده از نفت.

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد