Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شخصيت شناسي از روي فرم بيني شخصيت شناسي از روي فرم بيني يکي ديگر از بخش هاي روانشناسي و شناخت ويژگي هاي افراد است که از اين طريق و با در نظر گرفتن فرم و شکل بيني مي توانيد در مورد خود و ديگران بيشتر بدانيد. شخصيت شناسي از روي فرم بيني را با توجه […]
شخصيت شناسي از روي فرم بيني
شخصيت شناسي از روي فرم بيني يکي ديگر از بخش هاي روانشناسي و شناخت ويژگي هاي افراد است که از اين طريق و با در نظر گرفتن فرم و شکل بيني مي توانيد در مورد خود و ديگران بيشتر بدانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شخصيت شناسي از روي فرم بيني را با توجه به شکل و فرم هاي مختلف بيني در اين بخش خواهيد خواند. بيني شما چه فرمي است؟ کوتاه است و تپل يا بلند است و عقابي و.. . بيني يکي از بخش هاي اصلي صورت است که اکثرا در نگاه اول جلب توجه مي کند و جالب است بدانيد که همين بيني در مورد شخصيت و ويژگي هاي شما حرفهاي بسياري براي گفتن دارد.

 بيني بزرگ
افرادي که بيني و سوراخ بيني بزرگي دارند افراد قدرتمندي هستند. آنها رهبرها و مديران با تدبيري خواهند بود. خودخواهي و خودپسندي آنها به قدري است که استقلال آنها را بالا مي برد. اين افراد از دريافت دستور و تحت امر قرار گرفتن متنفر هستند و ترجيح مي دهند رئيس خود باشند.
 بيني کوچک
افرادي که بيني کوچک دارند حال با سوراخ بيني هاي بزرگ و کوچک تفاوتي نمي کند اين افراد در کارهاي گروهي فوق العاده عمل مي کنند. خلاقيت و ابتکار اين افراد عالي است. متاسفانه اين افراد صبور نيستند و گاهي اوقات زود از کوره در مي روند. براي کمک به ديگران هميشه آماده هستند و در کنار آمدن با کارهاي تکراري و سيستماتيک خوب عمل مي کنند.
بيني بلند
اين افراد بهترين ها براي بيزينس و پيشرفت هاي شغلي هستند. اطرافيان به انها اعتماد مي کنند اما متاسفانه اين افراد هميشه از نقطه ي قوت خود ضربه مي بينند. گاهي مسائل را با توجه به موفقيت هاي پي در پي خود ساده مي گيرند و با غفلت براي خود مشکل ساز مي شوند.
 بيني کوتاه
اين افراد وفادار و نگران هستند. اراده ي محکمي ندارند و در مسابقات و رقابت ها با انگيزه نيستند و بيشتر خود را درگير افراد خودخواه و با نفوذ مي کنند. اين افراد مثل بچه ها مهربان و احساساتي هستند و شناختن آنها کاري ساده است. اين دسته از افراد پيچيدگي ها را دوست ندارند.
 بيني صاف
اين افراد بسيار باهوش و محافظه کار هستند. در شرايط سخت بهترين حاميان مي باشند. موفقيت را هر طور که باشد به دست مي آورند. گاهي به سرعت از کوره در مي روند اما در عين حال به سرعت هم از کرده ي خود پشيمان مي شوند.
 بيني سر بالا
اين افراد مسمم و خوشبين هستند. در انجام کارها مداومت به خرج مي دهند و در شرايط لازم مي توان به آنها اعتماد کرد. مسئوليت پذيري از ويژگي هاي ديگر آنهاست. اين افراد بهتر است مرحله به مرحله در کارهايشان پيش بروند
 بيني هاي موج دار
اين افراد پر از محبت و عشق هستند و از زندگي با آنها مي توان لذت برد. خوش سفر بودن آنها ديگر ويژگي آنهاست اما گاهي زود عصبي مي شوند. سخت کوشي آنها از بارزترين ويژگي هاي آنهاست.
طالع بيني
اخبار مرتبط :
شخصيت شناسي از روي تاريخ تولد
شخصيت شناسي جالب از روي حالت لب ها
شخصيت شناسي جالب از روي شکل گوش افراد !
شخصيت شناسي فرم بيني
شخصيت شناسي جالب با توجه به فرم بيني!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • فیلم| وقتی خاخام‌های اسرائیلی از دیدن بقایای موشک ایران شگفت‌زده شدند
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • هوش مصنوعی جهت‌گیری سیاسی افراد را از روی چهره تشخیص می‌دهد