Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید بگویم در وزارت ورزش پرونده خاصی در خصوص فساد در فوتبال نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل ۹۰ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییراتی در لباس تیم ملی نداده بودیم سعی کردیم بر تنوع و رنگ آمیزی و در نتیجه جذابیت آن بیافزاییم و بر کیفیت دوخت و پارچه نیز تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بچه ها با این لباس باید در بزرگترین میادین جهانی بازی کنند. افتخار می‌کنیم که با برند داخلی در مسابقات جهانی حاضر می‌شویم.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه این لباس توسط فدراسیون جهانی تائید شده افتخاری برای والیبال ایران است که با برند داخلی در در لیگ جهانی و مسابقات المپیک حاضر شدیم . در سال اقتصاد مقاومتی والیبال ثابت کرد تا جایی که می‌توانست از برند داخلی استفاده کرد.

داورزنی درخصوص حواشی که در جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد و خانواده نوروزی از چگونگی مراسم اظهار ناراحتی کرده بودند، تصریح کرد: تصمیم گرفته شد باشگاه پرسپولیس مراسم شکیلی در این خصوص داشته باشد تا از خانواده نوروزی، هانی و فامیل وی دلجویی شود. بعضا مسائلی پیش می‌آید که در مراسم‌هایی که با حضور صد هزار نفر قابل اجتناب است و نمی‌توان گفت مقصر فرد خاصی است. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که به حساب هیجانات است. شدت هیجان و و شلوغی بعضا باعث می‌شود کار از دست نیروی انتظامی هم خارج شود.

وی در خصوص تغییرات در مدیریت سرخابی‌ها گفت: الان بحثی در این مورد وجود ندارد. همواره وزارت ورزش به انتظاراتی که مردم دارد عمل می‌کند. تیم‌های ایرانی درگیر مسابقات آسیایی هستند و مطرح شدن این موضوع الان درست نیست. همواره وزارت ورزش در مورد مجموعه باشگاه‌ها یک مسئولیت کلی دارد و برای این دو باشگاه این مسئولیت ویژه‌تر است و باید انتظارارت هواداران برآورده شود و وزارت ورزش نیز در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است.

داورزنی در خصوص حضور زنان در استادیوم اظهار داشت: نهایت سعی ما این است که شرایطی را به لحاظ کلی فراهم کنیم تا زنان بیشتری در سالن باشند. تلاش کردیم مجموعه سالن 12 هزار نفری ورودی و خروجی و سرویس بهداشتی مجزا داشته باشد اما در تلاشیم شرایطی باشد تا امکاناتی باشد تا شرایط حضور خانواده‌ها فراهم باشد و به راحتی از طریق اینترنت بلیط تهیه کنند و شرایط مد نظر فدراسیون جهانی فراهم شود. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که نه درحوزه اختیارات وزارت ورزش است و نه فدراسیون ولی تعامل بین ما و نیروی انتظامی وجود داشته تا شرایط برای حضور خانواده‌های بیشتری فراهم باشد.امیدوارم روزی برسد که امکانات فیزیکی به گونه‌ای باشد که خانواده‌های زیادی در سالن حاضر شوند.

وی در مورد پرونده فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها مربوط به زمانی است که من هنوز سمتی در وزارت ورزش نداشتم.برخی مسائل در کمیسیون اصل 90 مطرح شده بود و باید بگویم ما در وزارت ورزش پرونده خاصی در این خصوص نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل 90 است. امیدوار هستم این مسائل صحت نداشته باشد ولی در کل ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/

R7890/P1361/S3,27,31,33/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گویندگی در رادیو تازه تاسیس ورزش از اولین‌هایی بود که مرحوم مسعود اسکویی گویندگی آن را بر عهده داشت.
آقای علی شاکری مجری و کارشناس ورزشی با حضور در استدیو شبکه خبر گفت: مهمترین صفاتی که می‌توانم از ایشان یاد کنم مردم داری، فروتنی و تواضع، رئوف بودن، حسن خلق در کنار تخصص و تبحری که در اجرای برنامه‌ها داشت به خصوص با آن صدای جذاب و جادویی و کمک به جوان‌ها و ارتباط­ گرفتن خوب با جوانان­ و انتقال تجربه بدون خست به دیگران و خوش ارتباط بودن موجب معروفیت زنده یاد اسکویی بود.
وی ادامه داد: مرحوم اسکویی علیرغم این که کار خود را در سازمان صدا و سیما با تلویزیون آغاز کرده بود ولی واقعا عاشق رادیو بود، حتی این روز‌های آخر با وجود بیماری تلاش می‌کرد که در رادیو حاضر شود و بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.
شاکری ادامه داد: یکی از نکات برجسته مرحوم اسکویی صدای ایشان بود، صدای خاصی که اینقدر جاذبه داشته باشد من در این ۳۰ سالی که در کنار ایشان کار کردم کمتر شنیده ام و در کنار صدای خوب، ­ایشان درست کلمات را تلفظ کردن به عنوان مرجع، حق بزرگی بر گردن رادیو ورزش داشت و ایشان به نوعی شناسنامه رادیو ورزش بود.
این مجری و کارشناس ورزشی افزود: مثل امروز که سازمان صدا و سیما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این همه گستردگی و شبکه های مختلف در گذشته این نبود و ورزش آنچنان که باید مثل امروز مورد توجه خانواده ها نبود ، الان جزئی از مولفه های زندگی مردم شده است که خود ورزش امروزه یک منبع اقتصادی مهم برای هر کشوری محسوب می شود ، آن شرایط ایجاب می‌کرد که ایشان به صورت عمومی به دلیل کمبود نیروی انسانی ­این کار را به بهترین شکل دامه دهد. (گزارشگری برای همه رشته های ورزشی مثل چوگان، تنیس، اتومبیل سواری، ­ اسب سواری و...)
شاکری در ادامه گفت: ­­بزرگترین دستاورد مرحوم اسکویی به شکل معنوی محبوبیتی بود که در نزد مردم داشت و امروز بعد از فوت ایشان شاهد سیل ابراز تسلیت و غم و اندوه چه از سوی رئیس سازمان صدا و سیما، معاونت صدا و رادیو ورزش و همه جامعه ورزشی هستیم.
شاکری گفت: زنده یاد اسکویی خودشان به گزارشگری ­رشته ورزشی والیبال خیلی علاقه داشتند البته قبل از انقلاب فوتبال را هم گزارش می‌کردند و گزارشگری ایشان هیچ وقت جانب دارانه نبود و همیشه تاکید می‌کردند که گزارشگر باید بی طرفی را رعایت کند و یا حداقل باید این انصاف را داشته باشد که آن بازی را بدون مکنونات قلبی خود­به مخاطب خود انتقال دهد.
شاکری در خصوص علاقه خاص زنده یاد اسکویی به رادیو گفت: من هیچ وقت از ایشان دلیل علاقه ایشان را به رادیو­ نپرسیدم که چه حیف ولی می‌دانم که خیلی به رادیو علاقه داشتند و ما همیشه شاهد این بودیم که هر آنچه که تجربه کرده بود به جوانان منتقل می‌کرد.
وی در پایان گفت: مرحوم اسکویی به برنامه «جهان والیبال» ­علاقه خاصی داشتند و من فکرمی کنم که ایشان حاضر بودند همه آن برنامه‌ها را نداشته باشند؛ اما ایشان در برنامه جهان والیبال­­ به عنوان مجری در این برنامه و یا حتی برنامه‌های والیبال حتما حضور داشته باشند و علاقه بسیاری به این برنامه داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد