Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:16:35 GMT

بازیگر نقش پسر بهبود فریبا در «پایتخت5» مشخص شد + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۸۹۰۴

بازیگر نقش پسر بهبود فریبا در «پایتخت5» مشخص شد + عکس

بهرام افشاری در نقش فرزند بهبود فریبا در سری پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم به گروه پیوسته و ایفای نقش می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - شبکه یک سیما قصد دارد تا سری پنجم سریال پر طرفدار «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را آماده نمایش کند. سریالی که قرار بود از 25 فروردین ماه در قبرس کلید بخورد و وارد مرحله تصویربرداری شود اما مهیا نشدن شرایط تولید و مشغله کاری محسن تنابنده، تصویربرداری سریال سیروس مقدم را به سال 96 موکول کرد تا تیم سیروس مقدم در زمان باقی‌مانده برای تولید این سریال تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تصویربرداری «پایتخت» کار خود را از قبرس شروع می‌کند و بعد از آن به ایران می‌آیند و قصه‌ را اینجا ادامهمی‌دهند. «پایتخت 5» در تهران، شمال و جنوب ایران و همچنین قبرس تصویربرداری می‌شود. مناطق شیرگاه مازندران،‌ پرند تهران و جزیره قشم از لوکیش‌های این سریال است و با توجه به سرعت سیروس مقدم در کارگردانی انتظار می‌رود که در مدت زمان کوتاه باقی‌مانده تا ایام ماه مبارک رمضان، تیم تولید «پایتخت5» بتواند کار خود را به تولید برساند تا برای پخش در این ایام از شبکه یک سیما آماده شود.

در سری جدید «پایتخت» شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند و ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که در آن همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشتهدرک می‌کنند. یکی از این شخصیت‌ها بهرام افشاری است که در نقش فرزند بهبود فریبا ایفای نقش می‌کند.

داستان «پایتخت ۵» این است که خانواده‌ نقی مجبور می شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که همبستگی و عشق و علاقه این خانواده را به یکدیگر می‌بینیم. همچنین در این مجموعه اهمیت وطن و درک درست از کنار هم بودن به مخاطب نشان داده می شود.

«پایتخت»، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز سال۱۳۹۲، سری سوم در نوروز سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴در ماه رمضان ۱۳۹۴پخش شد و حالا نیز سری پنجم آن نیز در رمضان 96 قرار است که به پخش برسد.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران