Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرماندار شهرستان بويراحمد با بيان اينکه استفاده از عنوان دکتر در فضاي مجازي بيشترين عنوان براي کانديداها بوده است، خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهاي شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند بنابراين بيان عنوان دکتر براي کانديدا نوعي فريب افکار عمومي است.

به گزارش ايسنا، سيد محمد کاظم نظري در جمع خبرنگاران با اشاره به تاييد صلاحيت شوراهاي شهر و روستا از الکترونيکي کردن انتخابات شوراي شهر ياسوج خبر داد و گفت: با الکترونيکي کردن انتخابات شوراي شهر ميزان تخلفات به حداقل مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه با الکترونيکي کردن انتخابات شوراي شهر در شمارش آرا سرعت بيشتر مي‌شود، افزود: با الکترونيکي کردن انتخابات شوراي شهر هر فرد از طريق سيستم الکترونيک شخص مورد نظر را انتخاب مي‌کند و در صورتي که داوطلب نماينده نداشته باشد امکان دخل و تصرف در آراي آن‌ها وجود ندارد.
فرماندار شهرستان بويراحمد با بيان اينکه سه گروه ناظر متشکل از ناظران شوراي نگهبان، ناظر هيأت نظارت شوراي اسلامي و بازرسان وزارت کشور بر شعب اخذ راي حضور دارند، خاطرنشان کرد: با حضور اين سه ناظر سلامت انتخابات تضمين شده است.
نظري با اشاره به تبليغات در محل‌هاي راي‌گيري تصريح کرد: اينکه در محوطه‌هاي راي گيري مشاهده مي‌شود که کانديدا يا طرفداران آن اقدام به تبليغات و دادن وعده‌ به مردم هستند خلاف بوده و انتظار مي‌رود قانون را ملاک عمل قرار دهند.
رئيس ستاد انتخابات بويراحمد از برخورد با تخلفات داوطلبان انتخابات شوراها در هر مرحله‌اي که اتفاق بيفتد، خبرداد و عنوان کرد: هيأت نظارت اين اختيار را دارد که با تخلفات کانديداهاي انتخابات در هر مرحله‌اي از انتخابات حتي در روز انتخابات مطابق قانون برخورد کنند.
فرماندار بويراحمد با اشاره به شروع تبليغات رياست جمهوري اضافه کرد: تبليغات شوراها از 21 تا 27 ارديبهشت‌ماه بوده و هرگونه تبليغات زودهنگام از تخلفات انتخاباتي محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز