Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان در آبادان، در خصوص شرایط چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر و تعطیلی این ورزشگاه در راستای ترمیم آن، اظهار کرد: چمن این ورزشگاه رو به فرسایش و نابودی بود که در این صورت سرمایه‌ای عظیم از شهرستان هدر می‌رفت.

وی در قیاس چمن این ورزشگاه با سایر استادیوم‌های منطقه، عنوان کرد: چمن این ورزشگاه حتی از چمن ورزشگاه متروکه پنج مهر آبادان نیز بدتر شده بود و رفته رفته، استفاده از این ورزشگاه برای مسابقات فوتبال غیر ممکن می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش منطقه آزاد اروند در پاسخ به این سوال که آیا نیاز بود فینال جام حذفی در این ورزشگاه برگزار شود یا خیر، تصریح کرد: اینکه بازی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در خرمشهر برگزار می‌شود برنامه‌ای است که فدراسیون فوتبال تبیین کرده و در خرمشهر نیز به اجرا درآمده است.

ادیبی یادآور شد: حال که این فرصت در اختیار خرمشهر قرار گرفته است باید به بهترین شکل از رویداد میزبانی کرد، این موضوع برای ورزش خرمشهر و منطقه نیز دارای منفعت‌هایی خواهد بود.

وی در خصوص انتقال بازی‌های تیم دسته دومی کارون اروند خرمشهر به بهانه ترمیم چمن ورزشگاه خانگی، خاطرنشان کرد: انتقال بازی‌های تیم کارون اروند خرمشهر به سود این تیم بود، چراکه با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، بازی‌های این تیم به ورزشگاه تختی آبادان و در یک چمن باکیفیت برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر