Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکشنبه سوم اردیبهشت ماه 96 با اخبار و حواشی مختلف و متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر همراه بود که خبرگزاری میزان به مرور آنها پرداخته است. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، یکشنبه سوم اردیبهشت ماه 96 با اخبار و حواشی مختلف و متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر همراه بود که خبرگزاری میزان به مرور آنها پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین این خبرها می توان به آخرین حرف و گلایه های عزت الله انتظامی درخصوص وضعیت حاضر حاضر سینما اشاره کرد. این بازیگر پیشکسوت در سن 92 همچنان به فکر نزدیکان خود است.کتاب گلستان یازدهم نوشته مهناز فتاحی امسال در نمایشگاه کتاب تهران به دست مخاطبان خواهد رسید. این کتاب و نویسنده آن امسال به عنوان یکی از نامزد‌های چهره سال هنر انقلاب برگزیده شدند.دیگر کار خوب نیست که بازی کنم/بسیاری از پیشکسوتان سینما حتی حقوق نمی‌گیرند + تصاویرعزت الله انتظامی در ابتدا در خصوص اینکه چرا دیگر در عرصه بازیگری فعالیت نمی‌کند به خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: دلایل این موضوع که مدت‌هاست در عرصه بازیگری کاری نمی‌کنم این است که بودجه چندانی برای عرصه بازیگری در نظر گرفته نمی‌شود البته در گذشته گاهی اوقات من و دوستانم برای انجام دادن یکسری از کارهای سینمایی و تئاتر هزینه‌هایی را صرف می‌کردیم اما الان شرایط چندان مناسب نیست.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. از گلستان یازدهم تا گردان بلدرچین‌ها/‌نگاه ویژه به دفاع مقدس و حوزه مقاومت در آثار راه یافته باه نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، انتشارات سوره مهر حوزه هنری امسال نسبت با سال گذشته با قدرت بیشتری و با رونمایی از برخی کتب در نمایشگاه کتاب حضور خواهد یافت.برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.امروز پایان ثبت نام بن‌های کتاب دانشجویی/استقبال خوب دانشجویان از بن کارت‌هاهمایون امیرزاده سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص میزان ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی گفت: خوشبختانه استقبال فراتر از تصور ما و بسیار خوب بوده و طی روزهای ثبت نام اکثر ظرفیت بن‌کارت های دانشجویی ثبت نام شده‌اند.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. دی‌کاپریو و دنیرو قاتلان جدید سینمای هالیوود/پروژه جدید اسکورسیزی در هاله ابهامبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، آخرین اخبار از سینمای هالیوود حاکی از آن است که سه چهره مطرح سینمای امریکا بار دیگر در پروژه ای به نام "قاتلان گل ماه" در کنار یکدیگر می ایستند.برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. گروه هفت دنیای بعد تو را منتشر می‌کند/ آلبومی که تولید آن 4 سال زمان برد به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "هفت" پس از مدت‌ها سکوت ، در جدیدترین سری فعالیت‌های خود آلبوم سومش را منتشر می‌کند.

آلبوم سوم این گروه سه نفره ، " دنیای بعد تو" نام دارد که برای تولید آن 4 سال زمان صرف شده است.
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. طالبی آنژیوگرافی قلب انجام داد/وضع عمومی کارگردان یتیم‌خانه مساعد استحسن لفافیان دستیار کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص وضعیت ابوالقاسم طالبی گفت: ابوالقاسم طالبی دیروز مورد عمل آنژیوگرافی قلب قرار گرفته و توسط آنژیوگرافی یکی دیگر از عروق قلبی‌اش باز شده است.برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)