Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعلام نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و رای بالای امانوئل ماکرون، یکی از دو نامزد پیروز در دور نخست این انتخابات، ارزش یورو در برابر دیگر ارزهای معتبر جهان افزایش یافت.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل ازپایگاه اینترنتی بورسیه، در پی اعلام نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و رای بالای امانوئل ماکرون، یکی از دو نامزد پیروز در دور نخست این انتخابات، ارزش یورو در برابر دیگر ارزهای معتبر جهان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش هر ‏یورو در برابر دلار ‏در ‏بازار ‏بین‌المللی ‏مبادلات ارزی ‏‏ساعت شش و 20 دقیقه صبح توکیو، به 1.0880 دلار (در مقیاسی گسترده تر، معادل ‏هر ‏هزار ‏یورو، برابر هزار ‏و ‏‏88 دلار ) رسید که ‏نسبت به ‏پایان ‏معاملات روز کاری ‏‏پیشین ‏این بازار، افزایش قابل توجهی ‏نشان می ‏‏دهد.‏ارزش برابری ‏این دو ارز ‏در ‏پایان ‏معاملات روز کاری پیشین به ‏‏نسبت یک یورو ‏به 1.0726 ‏دلار (یعنی هر ‏هزار یورو، برابر ‏‏هزار و ‏‏72 دلار و 60 سنت) بود.‏ارزش برابری پول اروپا ‏با ین نیز در بازار بین ‏المللی مبادلات ارزی ‏امروز ژاپن افزایش یافت، به ‏گونه ای که ارزش برابری ‏این جفت ارزی به نسبت یک ‏یورو به 120 ممیز دو صدم ین بود. ارزش ‏برابری این دو ارز در ‏پایان معاملات روز کاری ‏پیشین (روز جمعه) به نسبت یک یورو‏ به 117 ممیز هفت صدم ین بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748285

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی