Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:49:04 GMT

عدم همکاری اصناف در ارائه مجور عرضه محصولات تولیدی بهزیستی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۳۳۵۰

عدم همکاری اصناف در ارائه مجور عرضه محصولات تولیدی بهزیستی

کرج - مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ارائه مجوز برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان و زنان سرپرست خانوار در برخی نمایشگاه های فصلی با مشکلاتی از سوی اصناف مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، داریوش بیات نژاد در جلسه کارگروه اشتغال استان که صبح دوشنبهدر سالن شهدای دولت برگزار شد، هزار و ۴۰۳ تعهد ایجاد اشتغال توسط اداره کل بهزیستی استان البرز طی سال گذشته اجرایی و به مرحله عمل رسیده است، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مرکز زیر مجموعه سازمان بهزیستی استان البرز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: این مراکز موظف هستند ۲۵ درصد اشتغال و جذب نیروی خود را از مددجویان سازمان بهزیستی داشته باشند که این امر نقش تاثیر گذاری را در راستای ایجاد اشتغال ایفا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از ایجاد اشتغال تعهد شده از طریق منابع داخلی و محل اعتبارات سازمان بهزیستی میسر و محقق شده است، گفت: درصدد ایجاد بستر اشتغال برای مددجویان بهزیستی هستیم.

بیات نژاد در ادامه به مشکلات موجود در حوزه ارائه تسهیلات بانکی به معلولین، مددجویان و زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: در حالی بانک ها تسهیلات هزار میلیاردی به اشخاص را ارائه می دهند که این امر برای ارائه وام های خرد با مشکلات بیشماری مواجه می شود.

بیات نژاد ارائه با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار به منظور ایجاد اشتغال، افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت ، افزود: در خصوص مشکلات موجود در حیطه ارائه تسهیلات به مددجویان این سوال مطرح می شود که چرا رایانه مددجویان برای ضمانت باز پرداخت وام آن ها مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

وی یاداور شد: ارائه مجوز برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان و زنان سرپرست خانوار در برخی نمایشگاه های فصلی با مشکلاتی از سوی اصناف مواجه می شود که امیدوارم برطرف شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ مزیت استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ مالیاتی برای اصناف
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • ایجاد یک میلیون ظرفیت تولید موتورهای فوق کم‌مصرف با ارائه تسهیلات ۸۰۰ میلیاردی
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل