Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی جابربن حیان در بندرترکمن با معرفی اثرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ترکمن ؛ اختتامیه هفتمین جشنواره پژوهش های دانش آموزی با حضور جمعی از مسولین استانی و منطقه ای با معرفی منتخبین در بخشهای مختلف این جشنواره برگزار شد.

هما عقیلی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام شرکت 1996 اثر در مرحله آموزشگاهی ، از انتخاب 14اثر جهت شرکت در مرحله استانی خبر داد وتصریح کرد: از بین آثار فوق 5 اثر به مرحله کشوری راه می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره را تقویت مهارت زندگی ، شناسایی استعداد و کارآفرینی ، افزایش عزت نفس ، تمرین خودباوری عنوان کرد.

در ابتدای این مراسم نیز مسعود بیدلی نامنی رییس آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن ضمن تشکر از حسن اعتماد اداره کل به این مدیریت جهت میزبانی جشنواره از زحمات کلیه عوامل اجرایی تقدیر و تشکربعمل آورد و خاطر نشان کرد: این جشنواره فرصت مناسبی جهت شناخت استعدادهای دانش آموزان در مقطع ابتدایی است تا با هدایت آن به رشد و کمال برسند.

در پایان مراسم به منتخبین اثرات در بخشهای مختلف جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار