Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: با اقدام به موقعی که اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد و آقای دکتر ولایتی روز گذشته انجام دادند، بالاخره امپراطوری در دانشگاه آزاد متلاشی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مجتبی اکبری دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی این تشکل که امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت) در مشهدمقدس برگزار شد، با اشاره به وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: امروز وضعیت فرهنگی به وجود آمده که در دوران آقای میرزاده و به دست نامبارک معاون فرهنگی ایشان که با هدف و اغراض سیاسی و پشتوانه افراد خاص پیش آمده، بسیار بغرنج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دوره مدیریت فرهنگی فرد مورد نظر، بسیاری از فعالان فرهنگی و اعضای جنبش دانشجویی و جوانان مومن انقلابی دچار سر خوردگی شده که البته این عزیزان دست از مبارزه علیه سیاست‌های غلط فرهنگی دیکته شده در دانشگاه بر نداشتند.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد افزود: با توجه به تغییرات به وجود آمده، دانشگاه آزاد باید به رسالت واقعی خود که همان آموزش همه‌جانبه در همه سطوح برای تربیت جوانان مومن و انقلابی این مرز وبوم است بازگردد.

اکبری با بیان اینکه در چند سال گذشته مدیران عالی دانشگاه آزاد خود را به نوعی وامدار احزاب و جریان‌های سیاسی بیرون از دانشگاه می‌دانستند، تصریح کرد: البته یقین داریم تمام آنچه امروز در این مجموعه دانشگاهی دیده می‌شود این است که همواره دانشجویان و اعضای هیئت علمی تلاش شبانه‌روزی برای ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاه داشته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با رویکرد جدید، دانشگاه آزاد اسلامی از پتانسیل همه جریانات موجود درون دانشگاه در جهت پیشبرد همه‌جانبه بهره برده و نسیم حیات بخش جریان اصیل انقلاب اسلامی توسط دانشجویان جوان مومن انقلابی که مطالبه‌گر ارزش‌های انقلابی و همچنین با پیاده سازی منویات و رهنمودهای امام خامنه‌ای، جاری و ساری باشد.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ و قابل اتکاء برای انقلاب اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردها در بستر نظام ایجاد شده و نقش آن در توسعه و شتاب علمی انکارناپذیر است.

اکبری تاکید کرد: دانشگاه آزاد باید تمام توان و پتانسیل خود را در جهت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد تا گرفتار بازی‌های جناحی و سیاسی نشود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل، گاهاً دانشگاه آزاد به باشگاه سیاسی احزاب بدل شده بود و هیچ برنامه‌ و هدفی جز اهداف و اغراض سیاسی بر آن حاکم نبود که البته با هوشیاری جریان انقلابی درون دانشگاه، تمامی نقشه‌های آنان بر آب می‌شد.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: انتظار تمامی دلسوزان دانشگاه این است که برنامه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دانشگاه پیاده شود‌ و این امر فقط با حضور مدیران جوان تحصیل‌کرده و مومن و انقلابی میسر می‌شود.

اکبری افزود: وظیفه خود می‌دانیم به عنوان نماینده جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد در سراسر کشور نظرات این مجموعه را ارائه نماییم. پتانسیل و ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد ایجاب می‌کند تا این ظرفیت‌ها را ارج نهاده و با رفع نارسایی‌هایی که به علت بداخلاقی‌های سیاسی عارض شده بود گامی در جهت تقویت جنبش دانشجویی برداریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر از ظرفیت دانش آموختگان خود بی‌نصیب بوده و لازم است در مدیریت جدید این ظرفیت عظیم شناسایی شود، تاکید کرد: این پتانسیل و انرژی که همگی جوان و با انگیزه هستند در راه اعتلای دانشگاه و جامعه قرار گیرد‌.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان گفت: توصیه می‌کنم سرپرست جدید دانشگاه آزاد از دانشجویان و اساتید دلجویی کند تا زخم‌هایی که طی سال‌های اخیر بر آنان وارد شده قدری التیام یابد.

اکبری در پایان تاکید کرد: با اقدام به موقعی که اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد و شخص آقای دکتر ولایتی روز گذشته انجام دادند، بالاخره امپراطوری در دانشگاه آزاد متلاشی شد که به عنوان دانش‌آموختگان این دانشگاه از رئیس هیئت‌ موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد نهایت تقدیر و تشکر را داریم و انتظار داریم که روند تغییرات در میان مدیران این دانشگاه ادامه پیدا کند و مدیران انقلابی جایگزین شوند.

انتهای پیام/

R1353/P1011121/S1,14/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری