Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@13:30:34 GMT

معدوم سازی 20 تن کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در آبادان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۵۰۶۹۷

معدوم سازی 20 تن کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در آبادان

مرتضی جعفری دوشنبه به ایرنا گفت:این مقدار مواد تاریخ گذشته صبح امروز با مجوز دادگستری معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.
وی اظهار داشت : مواد تاریخ گذشته و قاچاق شامل انواع مواد غذایی، صابون، شامپو، لوزام آرایشی و بهداشتی و شربت است که از انبارهای توزیع مواد خوارکی و بهداشتی و بازار جمع آوری کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان همزمان با اجرایی شدن ماده 27 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با رویکرد تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق؛ مبادرت به تشکیل تیم سلامت با حضور نمایندگان صنعت و معدن، اتاق اصناف و اماکن کرده است.
3015/ 6002
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده:کبری آقازری
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان