Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:21:30 GMT

طرز تهيه ترشي لبو پخته خوشرنگ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۱۲۱۲

خبرگزاري آريا - طرز تهيه ترشي لبو پخته يا‌‌ همان چغندر قرمز آموزش داده شده؛ هر چند که تهيه اين ترشي در خانه، نياز به آموزش ندارد و کار چندان سختي نيست. اين ترشي متفاوت مي‌تواند چاشني خوبي براي سفره شما باشد.
پس از درست کردن ترشي آب اضافي لبو را دور نريزيد و در ظرف مناسب نگهداري کنيد. مي توانيد از آب لبو بعنوان رنگ در غذاها و دسرهاي مختلف استفاده کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مواد لازم ترشي لبو:
    لبو (چغندر) 1 کيلو    نمک به ميزان لازم    سرکه سفيد به ميزان لازم    آب 2 ليوانطرز تهيه ترشي لبو:

1٫ لبوها را بشوييد و  داخل قابلمه قرار دهيد. روي لبوها تا حدي آب بريزيد که لبوها را بپوشاند. سپس روي حرارت متوسط قرار دهيد و به مدت 30 الي 45 دقيقه بپزيد. تا حدي که چنگال براحتي داخل لبو فرو رود. بسته به نوع لبو و برش هاي لبو زمان پخت مي تواند متغير باشد.
2٫ لبوها را آبکشي کنيد و آب آنها را نگهداريد. اجازه دهيد لبوها کمي خنک شوند. سپس پوست آنها را جدا کنيد و به قطعات يا اشکال دلخواه برش بزنيد. لبوهاي خرد شده را داخل شيشه مورد نظر بريزيد.
3٫ 2 ليوان از آب لبو، سرکه و مقداري نمک را در يک شيرجوش بريزيد و روي حرارت قرار دهيد تا به جوش بيايد. زماني که مايع به جوش آمد آن را داخل شيشه و روي لبوها بريزيد. درب شيشه را محکم ببنديد و در جاي خنک نگهداري کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت عضو ارشد حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی شفا یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

بنا بر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به مجتمع بیمارستانی شفا «فایق المبحوح» رییس عملیات بخش امنیت داخلی جنبش حماس در نوار غزه به شهادت رسیده است.

گفتنی است بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله‌های سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حمله‌ها، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شدند.

خبرنگار شبکه العربی تاکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته و در جریان حمله به این بیمارستان یکی از نظامیان این رژیم هم زخمی شده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۸۰ فلسطینی در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش این رژیم پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچیک از اسیران خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

برخی منابع در داخل بیمارستان شفا گفتند ارتش صهیونیستی از بامداد امروز بیش از ۴۰ مرتبه این بیمارستان را بمباران کرده است.

کد خبر 6058258

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت عضو ارشد حماس
  • شیرینی نان پنجره ای + طرز تهیه، مواد لازم و فوت و فن
  • کنترل بیمارستان شفا به دست صهیونیست‌ها افتاد
  • طرز تهیه توپک نارگیلی، یک شیرینی شیک و خوشمزه برای عید نوروز 
  • تهیه پیوست سلامت طرح‌های توسعه‌ای استان لازم‌الاجراست
  • خام و پخته هویج لاغر می‌کند
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان
  • عکس| چاه فاضلاب یک پارکینگ، تیبا را بلعید
  • قیمت گاز در داخل کشور یک پنجم هزینه تولید آن است