Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:18:55 GMT

طرز تهيه ترشي لبو پخته خوشرنگ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۱۲۱۲

خبرگزاري آريا - طرز تهيه ترشي لبو پخته يا‌‌ همان چغندر قرمز آموزش داده شده؛ هر چند که تهيه اين ترشي در خانه، نياز به آموزش ندارد و کار چندان سختي نيست. اين ترشي متفاوت مي‌تواند چاشني خوبي براي سفره شما باشد.
پس از درست کردن ترشي آب اضافي لبو را دور نريزيد و در ظرف مناسب نگهداري کنيد. مي توانيد از آب لبو بعنوان رنگ در غذاها و دسرهاي مختلف استفاده کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مواد لازم ترشي لبو:
    لبو (چغندر) 1 کيلو    نمک به ميزان لازم    سرکه سفيد به ميزان لازم    آب 2 ليوانطرز تهيه ترشي لبو:

1٫ لبوها را بشوييد و  داخل قابلمه قرار دهيد. روي لبوها تا حدي آب بريزيد که لبوها را بپوشاند. سپس روي حرارت متوسط قرار دهيد و به مدت 30 الي 45 دقيقه بپزيد. تا حدي که چنگال براحتي داخل لبو فرو رود. بسته به نوع لبو و برش هاي لبو زمان پخت مي تواند متغير باشد.
2٫ لبوها را آبکشي کنيد و آب آنها را نگهداريد. اجازه دهيد لبوها کمي خنک شوند. سپس پوست آنها را جدا کنيد و به قطعات يا اشکال دلخواه برش بزنيد. لبوهاي خرد شده را داخل شيشه مورد نظر بريزيد.
3٫ 2 ليوان از آب لبو، سرکه و مقداري نمک را در يک شيرجوش بريزيد و روي حرارت قرار دهيد تا به جوش بيايد. زماني که مايع به جوش آمد آن را داخل شيشه و روي لبوها بريزيد. درب شيشه را محکم ببنديد و در جاي خنک نگهداري کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه