Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:24:06 GMT

اصول لباس پوشيدن آقايان چاق و درشت اندام +تصاوير

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۶۴۳۶۱

خبرگزاري آريا - اصول لباس پوشيدن آقايان چاق داشتن کمدي از لباس هاي مناسب ، فارغ از فرم بدن، به ايجاد تصوير اوليه ي خوب از فرد در نظر سايرين کمک مي کند. اضافه وزن به اين معنا نيست که بايد شيک پوشي را فراموش کنيد. مي توانيد در عين چاق بودن شيک هم باشيد. فقط کافي است […]

اصول لباس پوشيدن آقايان چاق
داشتن کمدي از لباس هاي مناسب ، فارغ از فرم بدن، به ايجاد تصوير اوليه ي خوب از فرد در نظر سايرين کمک مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه وزن به اين معنا نيست که بايد شيک پوشي را فراموش کنيد. مي توانيد در عين چاق بودن شيک هم باشيد. فقط کافي است به برخي جزئيات و نکات اصول لباس پوشيدن آقايان چاق توجه کنيد.
 
• لباس هايي بپوشيد که الان اندازه ي شما هستند. ممکن است چند ماه پيش چاق تر يا لاغر تر بوده باشيد. اگر لباسي الان اندازه ي شما نيست، آن را نپوشيد. اين امر به معني خريد لباس هاي بيشتر است، اما به هر حال بهايي است که بايد براي خوش پوشي بدهيد. لباس هاي بيش از حد تنگ فقط چربي ها و انحناهاي بدن شما را بيشتر به چشم مي آورند و لباس هاي گشاد شما را نه تها لاغر نشان نمي دهند، بلکه بزرگ تر و چاق تر به نظر مي رسيد.
 
• لباس هاي بيش از حد گشاد نخريد. اين لباس ها ظاهري شلخته به شما مي دهند. لباسي که دو سايز از شما بزرگ تر است، در شانه و گردن براي شما بزرگ است و در نتيجه از دو طرف آويزان مي شود که حتي باعث چاق تر به نظر رسيدن شما مي شود.
 
• لباسي را بيابيد که براي بزرگ ترين قسمت بدن شما اندازه است، و بقيه ي قسمت ها را به دست خياط بسپاريد. اگر سايز شلواري براي شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است، بهتر از اين است که شلواري را بخريد که در ران پا تناسب دارد اما به علت تنگي پهلوي شما را نشان مي دهد و زير شکمتان بسته مي شود. پس بهتر است شلوار بزرگ تر را بخريد و توسط خياط پاچه ي شلوار را تنگ تر کنيد.
 

لباس هاي گشاد خود را تنگ کنيد و از لباس هاي هم اندازه تان استفاده کنيد
 
• مناسب فصل لباس بپوشيد. برخي از مردان به دليل داشتن پهلو و شکم از پوشيدن تي شرت و لباس هاي نازک در تابستان حذر مي کنند. اين کار فقط توجهات را به سمت شما جلب مي کند.
 

مناسب فصل لباس بپوشيد
 
• لباس راه راه عمودي بپوشيد. حتي راه راه هاي نازک هم براي اين مشکل خوب است. فقط اطمينان يابيد که اين خطوط روي لباسي قرار دارند که اندازه ي شما هستند. حتي خطوط راه راه هم نمي توانند براي لباسي که در ناحيه ي شکم کش آمده است، کاري بکنند. از لباس هاي طرح دار يا داراي رنگ هاي متضاد دوري کنيد.
 

لباس راه راه عمودي بپوشيد
 
• به جاي يقه هاي گرد، لباس هاي يقه هفت بپوشيد. لباس هاي يقه گرد گردن شما را پهن تر و غبغب شما را نمايان تر مي کنند. از لباس هاي يقه اسکي کلا دوري کنيد. اين لباس ها گردن شما را محو مي کنند.
 

به جاي يقه هاي گرد، لباس هاي يقه هفت بپوشيد
 
• شلوارهاي راسته و بدون پليسه بپوشيد. شلوار راسته (با اندازه ي مساوي در قسمت پاچه و ران) شما را صاف نشان مي دهد در حالي که شلواري که در پاچه تنگ تر از ران است شما را به شکل v نشان مي دهد و تفاوت سايز ساق پا و ران را به چشم مي آورند.
 

شلوارهاي راسته و بدون پليسه بپوشيد، شلوار راسته شما را صاف نشان مي دهد
 
• از افزودن لايه به خود در لباس جلوگيري کنيد. استفاده از بادگير، پارچه هاي ضخيم، شلوارهاي بگي، ژاکت با جيبي در جلو و ژاکت هاي دو لايه شما را بزرگ تر نشان مي دهند.
 
• لباس هاي بلندتر را انتخاب کنيد. اين لباس ها بدن شما را کشيده تر نشان مي دهند. در صورت امکان لباس يا کتي را انتخاب کنيد که از باسن پايين تر مي رود. کت هاي کوتاه فقط گردي شکم شما را گرد تر مي کنند.
 

لباس هاي بلندتر بدن شما را کشيده تر نشان مي دهند
بدونيم
اخبار مرتبط:
آموزش خوش تيپ شدن براي آقايون همراه باعكس
اصول مهم انتخاب مناسب لباس راحتي مردان/ درخانه نيز مرد خوش پوش باشيد+تصاوير
9 تصميم مردانه براي داشتن ظاهري بهتر
نکات مهم براي استايل رسمي مردانه مخصوص آقايون شيک پوش+تصاوير
ظاهري زيبا و استايلي جذاب با کالج هاي شيک مردانه+تصاوير

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن