Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه روابط عمومی ستاد درباره حاشیه سازی هراس آلود رسانه های خاص درباره سفر یزدروابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استانهای خراسان جنوبی و یزد اعلام کرد: دکتر رئیسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه با تقبیح شایعه سازیهای سخیف برخی رسانه ها و کانالهای معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام رئیسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می گیرد و ارتباطی با افراد و جریانهای سیاسی خاص ندارد.چهره های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی دکتر رئیسی حضور یابند که این امر لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.گفتنی است برخی رسانه های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام رئیسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن بدخی چهره های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس

منابع رسانه‌ای عبری زبان دست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رو کرده و فاش کردند که وی با نام یک مسئول دیپلمات جعلی از ایده حمله به رفح و ادامه جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسات مطبوعاتی خود تاکید می‌کند که رژیم اشغالگر از تهاجم به رفح دست نخواهد کشید و با پایان جنگ موافقت نخواهد کرد.

طبق گزارش این رسانه، ناظران معتقد هستند که تکرار تهدید حمله به رفح و ادامه جنگ از سوی نتانیاهو بیانگر این مسئله است که وی در تلاش است تا امکان دستیابی به تفاهم یا دستیابی به پیشرفت در مذاکرات جاری از طریق میانجیگران را خنثی کند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز به نقل از چند خبرنگار فاش کردند که نتانیاهو در پوشش یک مقام دیپلماتیک علیه انعقاد توافق با مقاومت فلسطین بیانیه‌هایی صادر می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در این باره نوشت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اسرائیلی تصمیم گرفتند اقدامات نتانیاهو و بازی او برای ایجاد مانع در توافق را افشا کنند.

این روزنامه گزارش داد: اظهارات نتانیاهو در پوشش یک مقام ناشناس بیانگر دیدگاه اعضای کابینه نیست.

طبق این گزارش، مقامی که نامش فاش نشده و با وجود هرگونه توافقی تهدید به ورود به رفح کرده است، خود بنیامین نتانیاهو است.

این روزنامه همچنین فاش کرد: هدف نتانیاهو فریب افکار عمومی است تا اینگونه وانمود کند که بر سر موضوع تشدید تنش نظامی و ناکام گذاشتن هرگونه توافق احتمالی اتفاق نظر وجود دارد.

شنبه، رسانه‌های عبری زبان بیانیه‌ای را از طرف یک «منبع سیاسی» صهیونیست منتشر کردند که در آن گفته شده بود تل‌آویو با پایان دادن به جنگ در چارچوب هیچ توافقی با حماس موافقت نخواهد کرد.

این منبع گفته بود: چه آتش‌بس برای آزادی اسرا وجود داشته باشد چه نه، ارتش وارد رفح خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است