Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:38:09 GMT

هواوي از گوشي اينجوي 7 پلاس رونمايي کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۵۳۶۳

خبرگزاري آريا -
شرکت چيني هوآوي که خيلي زود و برخلاف تصور در ميان برندهاي مطرح توليد کننده گوشي هاي هوشمند قرار گرفت طي چند روز گذشته از محصول جديد خود با نام اينجوي 7 پلاس (Huawei Enjoy 7 Plus) رونمايي کرده است. اين گوشي به تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام و سيستم‌عامل اندرويد 7٫0 نوقا مجهز است.
به گزارش خبرگزاري آريا، طي چندماه گذشته شايعات فراواني پيرامون جديدترين گوشي هوآوي شنيده مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه گذشته نيز خبر از رونمايي اين محصول در تيتر اخبار قرار گرفت. حال هوآوي به طور رسمي از اين اسمارت فون پرده برداري کرده است. اين گوشي که يک محصول ميان رده محسوب مي شد از بدنه تمام فلز برخوردار است. دکمه هاي فيزيکي دستگاه در سمت راست گوشي قرار دارند و حسگر اثر انگشت نيز در پشت گوشي و زير لنز دوربين تعبيه شده است. هوآوي اينجوي 7 پلاس از صفحه نمايشي 5٫5 اينچي با وضوع تصوير 1280 در 720 پيکسل (اصطلاحا اچ دي) بهره برده است. افزون بر اين، لبه هاي صفحه نمايش نيز از انحناي ظريف 2٫5D برخوردار است.
هوآوي مدعي است که اينجوي 7 پلاس عملکرد خوبي در بخش حسگر اثر انگشت دارد. آنها معتقدند که اين اسکنر در مدت زمان 0٫2 ثانيه اثر انگشت را شناسايي و دستگاه را آنلاک مي کند.
اين گوشي در دو نسخه با دو ظرفيت رم متفاوت به بازار عرضه مي شود. در نسخه پايه از رم 3 گيگابايتي و در نسخه اي برتر از رم 4 گيگابايتي استفاده شده است. اين دو مدل به ترتيب داراي حافظه داخلي به ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي هستند. اين گوشي به تراشه اسنپدراگون 435 مجهز شده که از پردازنده مرکزي هشت هسته‌اي و 64 بيتي بهره مي‌برد.

براساس اخبار منتشر شده، دوربين اصلي هوآوي اينجوي 7 پلاس از کيفيت 12 مگاپيکسلي بهره مي برد. همچنين دوربين سلفي اين گوشي نيز از سنسوري 8 مگاپيکسلي تشکيل شده است. يکي از نقاط قوت اين اسمارت فون باتري 4100 ميلي آمپر ساعتي آن است که در ميان ساير گوشي هاي هم رده خود يک ظرفيت بسيار مناسب تلقي مي شود.
هوآوي اينجوي 7 پلاس از شيار اتصال سيم کارت هيبريدي بهره مي‌برد؛ بنابراين مي‌توانيد به طور همزمان دو سيم کارت را به آن متصل نموده يا بايد از يک سيم کارت و حافظه SD استفاده نماييد. سيستم‌عامل اندرويد 7٫0 نوقا به طور پيش‌فرض در کنار رابط کاربري EMUI 5.1 هوآوي روي اين اسمارت‌فون نصب است. اين دستگاه در رنگ هاي مشکلي، آبي، طلايي، نقره‌اي، صورتي و خاکستري روانه بازار مي شود.
اين گوشي وزني برابر 165 گرم و ابعادي به طول 153٫6، عرض 76٫4 و ضخامت 8٫35 ميليمتر برخوردار است. براساس اعلام رسمي اين شرکت قرار است نسخه برتر با رم 4 گيگابايتي اين اسمارت فون با قيميت 246 دلار و نسخه مجهز به رم 3 گيگابايتي با قيمت 217 دلار عرضه شود. فروش اين دستگاه نيز از بيست و هشتم ماه جاري (آوريل) آغاز خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

عیسی زارع پور٬ وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران به مناسب روز معلم گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم.

زارع پور افزود:  امیدوار هستیم که در سال جاری فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیم. پایگاه پرتاب فضایی چابهار استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد