Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@14:25:06 GMT

مادر شکنجه گر به دست قانون سپرده شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۸۲۰۵

به گزارش شریان نیوز، مادر شکنجه گر اهل " هیوستون " ایالت تگزاس آمریکا که به علت شکنجه بیرحمانه فرزندش توسط پلیس بازداشت شده بود ممکن است به زندان محکوم شود. " جمیله پیترکین " 23 ساله، برای گرفتن انتقام از شوهرش با قراردادن یک کیسه پلاستیکی روی سر پسر یک ساله شان و آتش زدن این کیسه پلاستیکی تلاش کرد تا وی را شکنجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین فیلمی را که از این شکنجه بیرحمانه اش تهیه کرده بود برای شوهرش ارسال کرد. در این ویدئو صدای این زن شنیده می شود که از پسر یک ساله بیگناهش می خواهد که به پدرش بگوید که مادرش با یک فندک دستانش را سوزانده است.

بنا به گفته عمه این پسر، وی یک ویدئو که در آن "جمیله " به صورت پسرش سیلی می زند و فندکی را در دست پسر خردسال قرار داده دریافت کرده است. این مادر بیرحم که موقتا با وثیقه 12 هزار یورویی آزاد شده است ممکن است در دادگاه نهایی به اتهام کودک آزاری به زندان محکوم شود. گفتنی است؛ عمه این پسر خردسال علت این شکنجه های بیرحمانه مادر این زن را، آشنایی اخیر برادرش با یک دختر جوان دانسته است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایده جذاب ساخت دانخوری برای مرغ ها با استفاده از قوطی های روغن (فیلم) نحوه ساخت دانخوری و آبخوری برای مرغ ها با بطری پلاستیکی (فیلم) نحوه ساخت یک دانخوری و آبخوری ساده برای پرندگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن یسنا؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • نحوه ساخت آب‌نما با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • (ویدئو) قانون کاهش تولید کیسه‌های پلاستیکی
  • فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود