Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - FaceApp اپليکيشني بسيار جالب براي گوشي‌هاي اندرويد و آيفون است که مي‌تواند افکت‌هاي مختلفي همچون خنده، پيري و موارد ديگر را روي چهره‌ي شما اعمال کند.

تاکنون شايد ميليون‌ها اپليکيشن براي گوشي‌هاي موبايل منتشر شده باشد؛ اما برخي از آن‌ها مانند Prisma، MSQRD، Dubsmash و‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند که بايد در تاريخ اپليکيشن‌ها به‌عنوان يک انقلاب و پديده ثبت شوند. FaceApp را نيز مي‌توان به‌جرئت در اين ليست قرار داد؛ چرا که در همين ابتداي کار ثابت کرده است که مي‌تواند شبکه‌هاي اجتماعي را زير و رو کند. کافي است هشتگ FaceApp# را در اينستاگرام جستجو کنيد تا استقبال شديد کاربران خارجي از اين اپليکيشن را مشاهده کنيد. FaceApp اپليکيشني بسيار جالب براي اندرويد و آي‌او‌اس است که با هوش مصنوعي به‌کاررفته در آن مي‌توانيد تغييرات بسيار جالبي در چهره‌ي خود به وجود بياوريد. عکس ساده‌ي خود را به FaceApp بدهيد تا به طرز باورپذيري شما را بخنداند، پير کند، کودک کند يا حتي جنسيت شما را تغيير دهد. اگر کنجکاو هستيد تا چهره‌ي احتمالي خود را در پيري ببينيد، اگر دوست‌ داريد عکس‌هاي ساده و جدي‌تان را به چهره‌اي خندان تبديل کنيد، کافي است عکس‌هاي خود را به دست FaceApp بسپاريد. به تصوير زير نگاه کنيد تا شما نيز براي دانلود و امتحان کردن آن وسوسه شويد.افکت‌هاي موجود در FaceApp تنها به «خنده، پيري، کودکي، آرايش و تغيير زن/مرد» خلاصه شده است اما احتمال آنکه در آينده شاهد افکت‌هاي بيشتري باشيم بسيار زياد است. براي استفاده از FaceApp بايد به ارتباط اينترنتي دسترسي داشته باشيد؛ چراکه عمليات پردازش عکس و افکت‌هاي موجود در برنامه، در سرورهاي اين اپليکيشن انجام خواهد شد. شما بايد توسط دوربين داخلي FaceApp از چهره‌ي خود عکس بگيريد يا از بخش گالري، عکس مورد نظر خود را انتخاب کنيد تا اين اپليکيشن اقدام به آپلود آن در سرورهاي خود کند. سپس مي‌توانيد به ليست افکت‌ها دسترسي داشته باشيد و يک به يک آن‌ها را روي چهره‌ي خود امتحان کنيد. البته دقت داشته باشيد در صورتي که عکس خود را از گالري انتخاب مي‌کنيد، ممکن است حجم بالاي عکس شما عمليات آپلود را کمي طولاني کند؛ بنابراين بهتر است از دوربين داخلي اپليکيشن يا حداقل از عکس‌هايي با حجم مناسب استفاده کنيد.اعمال افکت‌ و ذخيره‌ي خروجي FaceApp به 3 صورت امکان‌پذير است. شما مي‌توانيد خروجي کار را به‌صورت يک عکس با سايز اصلي (اعمال تنها يک افکت)، عکس ترکيبي از 2 تصوير (عکس اصلي و يک افکت) و همچنين عکس ترکيبي از چهار تصوير (عکس اصلي به همراه 3 افکت) ذخيره کنيد. براي دانلود اين برنامه مي‌توانيد از لينک‌هاي زير استفاده کنيد.ويژگي‌هابه‌کارگيري هوش مصنوعي در تغيير چهرهاضافه کردن افکت خنده، پيري و ... به شکلي کاملا باورپذيراستفاده آسان و سريع

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور اپ‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد.

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم

دانلود (2.8MB)

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • ببینید | هوش مصنوعی مس می‌خورد؟!
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • ۳ خدمت اصلی اپراتور هوش مصنوعی/ دسترسی به چند صد GPU در سال ۱۴۰۳
  • هوش مصنوعی مس می‌خورد؟ + فیلم
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی