Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ،حسن کریمدادی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به در خواست‌های مکرر ارباب رجوع و مراجعه کندگان به آرامستان بهشت رضا (ع) مبنی بر ساخت و راه‌اندازی دستگاه نوبت‌دهی و نمایش قبور آنلاین مزار بستگان خود، سازمان فردوس‌ها برای رفاه حال شهروندان و مراجعه‌کنندگان به این مجموعه فرهنگی و معنوی نسبت به ساخت این دستگاه خدمت‌رسان اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سیستم کاملا نرم‌افزاری بوده و برای راه‌اندازی نیاز به سیم‌کشی اضافه ندارد، در مواردی که هر باجه دارای کامپیوتر بوده و همه آنها با هم شبکه هستند و سیستم عامل به کار رفته در آن ویندوز است.
کریمدادی گفت: از ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت گرفتن عکس از مراجعه کننده در هنگام گرفتن شماره منوهای فارسی و یا حتی چند زبانه، ذخیره اطلاعات روزانه به صورت اتوماتیک، عملکرد مطلوب در دستگاه‌ها و مرورگرهای مختلف می‌توان نام برد و در فرم اطلاع‌رسانی و نظرسنجی که اطلاع از آدرس قبر متوفی در آن می‌توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ فوت، شماره بلوک، ردیف و شماره قبر متوفی را می‌توان مشاهده کرد.
انتهای پیام// م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه ، قباد محمدی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه MRI نسل جدید در مرکز درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه، راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: از وجوه تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، نیاز نداشتن به تزریق متناوب هلیوم و این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه نیز ۵۰ میلیارد تومان است.

محمدی اضافه کرد: با راه‌اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه جهت ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

کد خبر 751100

دیگر خبرها

  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید