Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:48:43 GMT

اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان شورای شهر خشکبیجار و لشت نشا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۸۳۲۶۸

اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان شورای شهر خشکبیجار و لشت نشا

اسامی امزدهای تایید صلاحیت در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر خشکبیجار و لشت نشا قابل دسترس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخوبان: اسامی امزدهای تایید صلاحیت در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر خشکبیجار و لشت نشا قابل دسترس است.

قابل ذکر است که این آمار مربوط به بررسی‌ صلاحیت نامزدها تا این لحظه است و آمار رسمی افراد تایید یا رد صلاحیت شده نیست، لذا امکان دارد در بررسی نهایی صلاحیت نامزدها این آمار تغییر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تائید صلاحیت ۲۹ نفر درخشکبیجار

سیدیاسر حسینی پاکدامن کوهی، سیده زهرا حسینی جکتاجی، محمد احمدزاده سیاه اسطلخی، ابراهیم اخوان رودپشتی، منصور ساعدی شهرستانی، پویا تقی مهرجکتاجدینانی، سمیرا راستگو، محمدمهدی راستگوی دلیرشیشه گورابی، یوسف رجبی فرشمی، محمد پورغفاری دافچائی، محمدعلی رنجبرنوشری، تقی زادحسین بسته دیمی، رامین صفاری طبالوندانی، کاوه صفری یوسفی، مهدی عاشوری مریدانی، سجاد علی نیای ملک دهی، عبدالعظیم فروتن خشکبیجاری، علی اکبر کردی، رضا ملکدوست نوشری، مرتضی هوشیارجورکویه، حسین لطفی، عیسی لطفی نویده ،کتایون محمودی گورابی، سلمان مظفری راد، مرتضی مهدوی کته سری، محمدباقر نادری جورکویه، رضا نجم الدین طبالوندانی، حسن معینی یوسفی و بهروز همت طبالوندانی

تائید صلاحیت ۲۰ نفر درلشت نشاء

حبیب ابراهیمی بلوچی، بهرام امیدی توچائی، منصور تامینی لیچائی، علیرضا ثمرولمی، علیرضا دقت کار، سیدرضا شریفی توچائی، محمد صادقی بالاجورشری، علی صفاری جورشری، محمد صفری، افشین غفاری، علی کوچک حق بین، مهدی معلومی، نشائی سیدشاهد مومنی، محمدعلی مهدی زاده جورشری، مجتبی میربلوک لیچائی، سیدحنان میرهاشمی جورشری، مجتبی نظامی بلوچی، سیامک نویدی توچائی، عادل یگانه شریعتی جورشری و عسکر یوسف زاده

اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه منتشر می شود و از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه زمان تبلیغات نامزدهای تایید صلاحت شده است.

براساس ماده ۵۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی از امروز تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت مهلت قانونی دریافت شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده، در هئیت اجرایی شهرستان و هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوده تا در مهلت ۱۰ روزه باقیمانده به شکایات داوطلبان رسیدگی شود.

زمان تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای شهر رو روستا، حسب ماده ۹۰ قانون و ماده ۶۲ آیین نامه انتخابات طبق برنامه زمانبندی از تاریخ ۹۶/۰۲/۲۱ لغایت ۹۶/۰۲/۲۷ به مدت ۷ روز می باشد و یک روز قبل از روز رای گیری یعنی ۸ صبح روز ۲۸ اردیبهشت ماه تبلیغات ممنوع می باشد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها همزمان با میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری جبهه مردمی ایران قوی با محوریت رونمایی از فهرست نهایی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور با حضور سردار افشار، حجت الاسلام تقوی، محمد ناظمی اردکانی و اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای مرحله دوم انتخابات شهر تهران برگزار شد.

بنابر روایت مهر، در ابتدای این نشست سردار علیرضا افشار با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بنیانگذار مکتب تشیع امام صادق (ع) گفت: جبهه مردمی ایران قوی متشکل از شش حزب و ۷۰ تشکل مردمی ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌باشد که تلاش می‌کند در عرصه سیاسی یک نهاد انقلابی و جهادی با رویکرد خدمت ایثارگرانه بدون سهم خواهی از قدرت را پایه گذاری نماید.

رئیس شورای راهبردی جبهه ایران قوی ادامه داد: جبهه مردمی ایران قوی با تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌کوشد تا با بصیرت افزایی در جامعه، نهادینه سازی اخلاق سیاسی، کمک به حل مسائل مختلف نظام و جلب مشارکت مردم، وحدت و همدلی را در عرصه سیاسی به ارمغان بیاورد.

افشار اظهار کرد: تاکید جبهه مردمی ایران قوی به شایسته سالاری است لذا ما افرادی که در فهرست انتخاباتی جبهه پیشنهاد می‌دهیم در سایر ائتلاف‌ها، جبهه‌ها و جمعیت‌ها حضور دارند لذا ما مقید نمی‌دانیم که افراد منتسب به خودمان را معرفی کنیم و از همه گروه‌ها و حزب‌ها در لیست ما افرادی حضور دارند و شایسته‌ترین آنها هستند که به مردم معرفی می‌کنیم.

سردار افشار با بیان اینکه هدف اصلی جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات‌ها جلب مشارکت مردم می‌باشد، افزود: باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم احساس جدایی از مسئولین نکنند و مردمی زندگی کردن مدیران از شاخصه‌ها و مطالبات اصلی جبهه مردمی ایران قوی می‌باشد.

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی تصریح کرد: ان شاءالله ما بتوانیم با معرفی افراد متخصص، شایسته و انقلابی مجلس دوازدهم را به عنوان یک مجلس الگو و نمونه در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و در همین راستا جبهه مردمی ایران قوی کار خود را توسعه خواهد داد و سعی خواهد کرد فعالیت‌هایش فقط محدود به ایام انتخابات نباشد بلکه در بین انتخابات‌ها به اهدافی که اشاره شد فعالیت مستمر و قدرتمندی داشته باشد.

در ادامه این نشست سیدرضا تقوی با بیان اینکه انتخابات پیوند مردم با نظام است، اظهار کرد: انتخابات تعیین سرنوشت است و نمایندگان منتخب مردم باید سنگربان نظام و انقلاب در این مسئولیت خطیر باشند و با پرهیز از دنیاطلبی و رعایت اصول اخلاقی در این آزمایش و امتحان الهی در راستای خدمت به مردم در مسند نمایندگی مجلس سربلند و روسفید باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: مجلس باید به روز و دشمن شناس باشد تا بتواند به وظایف اصلی خود در کمیسیون‌ها در جهت قانونگذاری صحیح و رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تطمیع و زد و بندهای سیاسی را کنار گذاشت تا افراد شایسته و متخصص در ریاست کمیسیون‌ها و مجلس قرار بگیرند.

تقوی در پایان سخنان خود هرگونه اختلاف بر سر منافع حزبی و شخصی را سقوط ارزش‌ها قلمداد نموده و تاکید کرد: منتخبین مردم در مسند نمایندگی مجلس باید برای رضای خدا و مردم تمام تلاش خود را به کار ببندد و از نظرات نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف نیز استفاده و بهره‌های لازم را در جهت تشکیل مجلسی قوی و انقلابی صورت بدهند.

در پایان این نشست خبری محمد ناظمی اردکانی با ارائه گزارشی از فعالیت کمیته‌های تخصصی جبهه مردمی ایران قوی و ارائه نتایج تحقیقاتی و کارشناسی کمیته‌ها به معاون اول رئیس جمهور و معاون اقتصادی دولت بیان کرد: اولویت مجلس دوازدهم باید معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی باشد و تلاش در جهت بهبود فضای حکمرانی کشور که از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب می‌باشد باید به ملثه ظهور و بروز برسد.

دبیر کل جبهه مردمی ایران قوی، عدالت و رعایت قانون را از اصلی ترین وظیفه نمایندگان منتخب مجلس قلمداد کرده و خاطر نشان کرد: نمایندگان با استفاده از ظرفیت مردم و نهادهای مردمی باید مشارکت جدی مردم در اداره کشور را با توجه به شعار سال رقم بزنند و با استفاده از برنامه هفتم توسعه و همگرایی بین ارکان نظام و ایجاد وحدت حقیقی در مجلس دوازدهم کارآمدی خود را ثابت کنند.

ناظمی اردکانی در پایان سخنان خود با اشاره به رونمایی از فهرست نهایی مورد حمایت جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: نامزدهای مورد حمایت جبهه در چند جلسه مستمر با حضور نامزدهای راه یافته به دور دوم و با رأی گیری از میان اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی انتخاب شده‌اند که به شرح ذیل اعلام می‌شود:

حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس:

۱_ علیرضا سلیمی

۲_ محمدحسین حسین زاده بحرینی

۳_ عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی

۴_ زهره طبیب زاده نوری

۵_ مجتبی رحماندوست

۶_ ابراهیم عزیزی

۷_ حسین صمصامی

۸_ زهره سادات لاجوردی

۹_ سید نظام الدین موسوی

۱۰_ پیمان فلسفی

۱۱_ ابوالقاسم جراره

۱۲_ فاطمه قاسم پور

۱۳_ سمیه رفیعی

۱۴_ مجتبی زارعی

۱۵_ محمد سراج

۱۶_ سمیه گل پور

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو:

۱_ علی جعفری آذر

۲_ رضا صدیقی

۳_ محمدحسین فرهنگی

۴_ سید محمدرضا میرتاج الدینی

حوزه انتخابیه شبستر:

محمود طاهری

حوزه انتخابیه میانه:

سید مرتضی حسینی

حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز:

امید علی رعنایی بیله سوار

حوزه انتخابیه سمیرم:

رحیم کریمی

حوزه انتخابیه لنجان:

حسین رجایی ریزی

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس:

مصطفی سعیدی سیرائی

حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک:

حسین نوش آبادی

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف:

علی مولوی حقیقی

حوزه انتخابیه مشهد و کلات:

کاظم معتمدی فر

حوزه انتخابیه آبادان:

صادق کمائی

سید محمد مولوی

حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر:

ابراهیم متینیان

حوزه انتخابیه خدابنده:

سعید رفیعی

حوزه انتخابیه زنجان و طارم:

محمد اسماعیلی

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:

سیداسماعیل حسینی
ابراهیم عزیزی

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد:

سیروس سجادیان

حوزه انتخابیه کرمانشاه:

عبدالرضا مصری

جهانبخش امیری

حوزه انتخابیه گنبد کاووس:

قرجه طیار

حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی:

محمدرضا ملکشاهی راد

هادی هاشمی نیا

حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه و جویبار:

علی کشوری

مصطفی معلمی

حوزه انتخابیه ملایر:

احمد آریایی نژاد

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902945

دیگر خبرها

  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است