Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان کشور، چهارشنبه روز گذشته با حضور پاروزن هرمزگانی به مدت چند روز در تهران آغار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازورزش۵؛ تیم ملی ایران در چارچوب اردوی تدارکاتی خوددر دو بخش کایاک و کانو، با حضور دوازده قایقران درآب‌های آرام در قالب اردوی چند روزه از طرف تیم ملی قایقرانی ایران دعوت به تمرینات خود به این دوره از اردوی تدارکاتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام بانوان کشور، چهارشنبه روز گذشته با حضور پاروزن هرمزگانی به مدت چند روز در تهران آغار شد.

هدیه کاظمی، پاروزن هرمزگانی به همراه یازده پاروزندیگر به مدت ۲۰ روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرینخواهند داشت و خود را برای رسیدن به امتیازات ویژه در مسابقات بین المللی ۲۰۱۷ آماده می کنند.

این اردو به جهتحفظ کیفیت و ارتقاء پاروزنان تیم ملی ایران برگزار شده است، تیم ملی ایران این مرحله از اردو را فرصتی طلایی برای قایقرانان خودتوصیف کرده است.

خواطرنشان شود؛ تیم ملی آب های آرام بانوان کشور در دو بخش کانو و کایاک خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت