Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛تیم فوتسال کاشی آرین سرام ابرکوه در گروه چهارم رقابت های فوتسال مناطق کشور، با تیم های شهرداری بشرویه خراسان جنوبی، شهرداری شیروان، سیمان شاهرود و صدرای قم همگروه است.
گروه بندی لیگ فوتسال مناطق کشور انجام شد و فوتسالیست ها به 5 گروه تقسیم شدند:نبرد داراب، صدای زاهدان، بیمارستان امام رضا بندرعباس، دکتر صادقی بندر عباس، آساره اندیمشک،کنستانتره زرند کرمان در گروه اول هستند که این دیدارها به میزبانی داراب فارس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه دوم شامل شن سا لرستان، شهرداری مریوان، ایثار ابیک قزوین، پلیمر کرمانشاه، چاپ گلی سنندج، استقلال خمین که این دیدار ها به میزبانی خرم آباد برگزار می شود.
میثاق ساری، صنایع ادیب تهران، میعاد فیروزکوه، امید مرزن آباد، شهید دهقان گلستان در گروه سوم جای گرفتند و این دیدارها به میزبانی ساری برگزار می شود.
گروه چهارم شامل شهرداری بشرویه خراسان جنوبی، کاشی آرین ابرکوه یزد، سیمان شاهرود، صدرا قم و شهرداری شیروان می باشد که این دیدارها به میزبانی شاهرود برگزار می شود.
و در نهایت گروه پنجم تیم های عقاب لنگرود، الغدیر اردبیل، شهاب زنجان، جلفا، شهریار مشکین شهر و هزاردستان ارومیه که این دیدارها به میزبانی لنگرود برگزار می شود.
تیم کاشی آرین ابرکوه در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های شهرداری بشرویه خراسان جنوبی، شهرداری شیروان، سیمان شاهرود و صدرای قم همگروه است.
گفتنی است این مسابقات در پنج گروه از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود.
انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۸۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی