Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:19:23 GMT

مصطفی هاشمی: یک بار اشتباه داوری به نفع من باشد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۹۰۱۳۸

مصطفی هاشمی: یک بار اشتباه داوری به نفع من باشد

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به دیدارش برابر شهرداری اراک اظهار کرد امیدوارم قبل از مرگم یک اشتباه داوری به سود من باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاق های دیدار با شهرداری اراک اظهار کرد: فکر می‌کنم شرایط خوبی در یک زمان هایی از بازی نبود. ناظر بازی هم می‌تواند درباره اتفاق‌ها صحبت کند و همه چیز را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه مسایل داوری بوده و من هم تلاش کردم چیزی نگویم و سکوت کنم اما امیدوارم قبل از مرگم یکبار این اشتباه‌ها به نفع من باشد.

او ادامه‌ داد: شرایط باید برای همه یکسان باشد. بازیکنان دارند یاد می‌گیرند و نباید راه اشتباه را یاد بگیرند. اجازه بدهیم این بازیکنان جوان شایسته سالاری را یاد بگیرند و بدانند اگر تلاش و مبارزه می‌کنند، به حق‌شان می‌رسند.

سرمربی شیمیدر درباره مسابقه گفت‌: هیچ وقت از این که بازیکن خارجی دارم یا ندارم صحبت نمی‌کنم اما به دو نکنه توجه کنید. اول تعداد خطا و ضربه‌های آزاد دو تیم در این بازی را ببینید و سپس به عملکرد بازیکنان جوان ما توجه کنید. افتخار من است که پنج بازیکن ایرانی در نیمه دوم طوری بازی می‌کنند که یک اتفاق بازی را برمی‌گرداند. دو امتیاز اختلاف با یک سوت می‌شود ٦ امتیاز و ما می‌بازیم.

هاشمی افزود: برد و باخت ذات ورزش است اما این جوانان شیمیدر چه زمانی لیگ برتر بودند؟ مگر مثل ملی پوشان ما کل بسکتبال جهان را دیده اند و تجربه دارند؟ در نیمه دوم بازی کردند و در ٤٠ ثانیه پایانی بر اساس یک اتفاق که نمی‌دانم اسمش را اشتباه داوری بگذارم یا نه، می‌بازند. این برای بسکتبال ایران دستاورد است و باید به این جوانان احترام گذاشت.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای درگیری با خبرنگاران چه بوده نیز گفت‌: درباره حواشی باید بگویم که در یکی دو شهر این فضا باب شده و باج خواهی تبدیل شده است. همه چشم‌هایشان را بر الفاظ بد تماشاچیان می‌بندند. البته من هیچ وقت چیزی نمی شنوم اما این موضوع باعث شده ایجاد حق کند.

برخی اشخاص هستند که خودشان حاشیه سازی و نام برخی رسانه‌ها را خدشه‌دار می‌کنند. با خیلی از خبرنگاران ارتباط دارم. آیا به آنها بی‌احترامی کردم ؟ برخی در شهرستان‌ها خودشان حاشیه می‌سازند اما علیه ما می‌نویسند.

هاشمی تصریح کرد: صدا و سیما از من خواست مصاحبه کنم. گفتم به سمت دیگر برویم. سپس گفتم سوال حاشیه‌ای نپرسید که یک خبرنگار گفت نه، باید جواب بدهید. قرار بود با صدا و سیما صحبت کنم. او را ندیدم و به همین دلیل پرسیدم شما اینجا چه کاره هستید که تعیین و تکلیف می‌کنید. او خودش حاشیه ایجاد کرد و داد زد که مصاحبه نکنید و بروید. من هم به رختکن رفتم که دیدم این خبرها منتشر شده است.

سرمربی شیمیدر در پایان اظهار کرد: به نظرم باید مراقب باشیم تا در کارهایمان حق کسی ضایع نشود. خبرنگاران زیادی با من صحبت کردند و چند سال است که در بسکتبال حضور دارم اما به کسی بی‌احترامی نکردم.

بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۹۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، فن نیستلروی در تابستان 2006 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست و تا زمستان 2010 پیراهن رئال را بر تن داشت. 

او دو فصل متوالی با رئال قهرمان لالیگا شد و بهترین گلزن تیمش نیز بود اما در نیم فصل دوم فصل 10-2009 تصمیم به ترک رئال گرفت و حالا معتقد است شاید بهتر بود تا پایان فصل صبر می کرد.

ستاره سابق هلندی به آاس گفت: «در تابستان 2009، کریستیانو، بنزما و کاکا وارد تیم شدند و رائول و ایگواین نیز در ترکیب بودند. من 33 یا 34 ساله بودم و می خواستم در آخرین جام جهانی‌ام در سال 2010 بازی کنم. به دقایقی بیشتر در زمین نیاز داشتم. من با پیگرینی (مربی وقت رئال) صحبت کردم و او به من گفت که با رقابتی که در تیم وجود دارد، سخت خواهد بود به من بازی بدهد. بنابراین تصمیم گرفتم در بازار زمستانی سال 2010 به هامبورگ بروم. بازی های زیادی در آنجا انجام دادم و گل های زیادی هم زدم، اما بعد از آن سرمربی هلند من را به جام جهانی نبرد. این یک ناامیدی بزرگ بود. شاید بهتر بود تا پایان فصل برای جدایی از رئال صبر می کردم.»

فن نیستلروی در مورد بازی رئال-بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و قدرت رئال در ضدحملات و کامبک‌ها نیز حرف زد: «باید در نظر داشته باشید که تیم‌هایی مانند بایرن و سیتی به خصوص در ورزشگاه خود به شما فشار می‌آورند تا عقب بنشینید. شما ممکن است قصد تسلط داشته باشید، همانطور که رئال مادرید همیشه قصد دارد، اما بسیاری از اوقات نمی توانید و این همان اتفاقی است که در برخی از مقاطع بازی مقابل بایرن و بیشتر دقایق بازی برابر سیتی رخ داد. من معتقدم انتظار برای جلو کشیدن حریف برای ضدحمله زدن همیشه چیزی نیست که آنچلوتی از قبل طراحی کرده باشد. خوبی رئال مادرید این است که می تواند خود را با موقعیت های مسابقه وفق دهد تا بهترین راه حل ها را برای پیروزی پیدا کند. رئال متخصص کسب پیروزی در موقعیت های مختلف است و کنترل و مقابله با آن بسیار دشوار است.»

رئال مادرید برای بازی برگشت در برنابئو چه چیزی را باید بهبود بخشد؟ «بازی در برنابئو داستانی کاملا متفاوت خواهد داشت. رئال قرار است شکل بازی متفاوتی از خود نشان دهد. آنها مثل همیشه وقتی در استادیوم خود بازی می‌کنند، مانند بایرن در بازی رفت، بیشترین تسلط را بر میدان خواهند داشت. رئال آلمانی ها را در زمین خود تحت فشار قرار خواهد داد و مطمئنا بهترین راه حل های هجومی را برای گلزنی پیدا خواهد کرد.»

آیا هنوز رئال مادرید را به عنوان شانس اول برای حضور در فینال می بینید؟ «البته. نه تنها به این دلیل که نتیجه بازی رفت (2-2) در ورزشگاهی به دشواریی آلیانز بسیار خوب است، بلکه به این دلیل که کیفیت بازیکنان رئال، نحوه عملکرد آنها به عنوان یک تیم و انگیزه آنها نیز بالاست. برنابئو نیز ورزشگاهی ترسناک است. هیچ تیمی با تجربه بیشتر از رئال مادرید در لیگ قهرمانان وجود ندارد و آنها بازیکنانی دارند که به خوبی از پس کارهای سخت برمی آیند. علاوه بر این، با قهرمانی در لیگ، اکنون رئال تنها روی شکست دادن بایرن تمرکز کرده است.»

دیگر خبرها

  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم